    From: Tomaszek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Restart tylko w trakcie bootowania
    Date: Mon, 26 Jul 2021 12:37:44 +0200

    W dniu 2021-07-23 o 08:43, ggs pisze:
    > Jest HP Compaq 8200 SFF , podczas rozruchu ,niekiedy już prawie gdy GUI systemu sie
    pojawia (Win10) nastepuje wyłaczenie kompka , z 2-3 sek przerwy i startuje znowu.

    > I teraz takie opcje:
    >
    > - W BIOSie mozna siedziec godzinami i komp sie nie wyłącza
    > - Start z USB (WinPE) skutkuje tym samym
    > - Dysk przełożony do innej maszynki działa i nie ma problemów
    >
    > Ktoś ma pomysł?

    Ja bym się systemowi przyjrzał. Powtarzalność błędu zawsze w tym samym
    miejscu każe mi __podejrzewać__, że to wina systemu, a nie sprzętu.

    1. Odpala się w trybie awaryjnym? (jeśli nie to idź do pkt. 5)
    2. Jeśli się odpala to zobacz co tam ostatnio się zaktualizowało:)
    3. Wyłącz lub odinstaluj coś co przypomina __ostatnio__ aktualizowany
    sterownik od czegoś i zobacz czy to pomoże
    4. Masz może zainstalowanego Avast Free Antivirus i maszyny wirtualne
    lub korzystasz w jakiś inny sposób z funkcji wirtualizacji w systemie?
    5. Jeśli system się nie uruchamia nawet w trybie awaryjnym to do
    grzebania w systemie poza nim użyj tego:
    https://docs.microsoft.com/en-us/microsoft-desktop-o
    ptimization-pack/dart-v10/

    Moim zdaniem najlepsze, bo to narzędzie od MS i daje do wszystkiego
    dostęp. Rejestr nawet można edytować:)

    --
    t0maszek