  • Data: 2012-10-31 11:48:29
    Temat: Re: Rezystor dmuchawy RENAULT MEGANE SCENIC - jaka cena!!!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-10-31 08:34, J.F. pisze:

    >No proszę - masz przykład wolnego rynku. Ceny od 300zł do 500zł, a Ty
    >sobie "decydujesz", że "powinno kosztowac 30 zl".

    Ja widze towary o podobnych wlasciwosciach, ktore kosztuja rzedu 30zl,
    to i ten powinien tyle.

    >Wolny rynek?

    Ano wolny rynek - jakby sie czesciej psuly, to bys zobaczyl ze sa
    zamienniki po 100, albo i taniej.
    A tak to sie nie oplaca uruchamiac produkcji, i skoro klient jest
    sklonny zaplacic 540 - to mu monopolista za tyle sprzedaje :-)
    I pewnie jeszcze gdzies w tym siedzi Renault, ze kontroluje zbyt
    "oryginalnych zamiennikow".

    J.