  • Data: 2019-02-12 22:19:02
    Temat: Re: Rok ważności konta
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-12 o 16:02, z pisze:

    > Nie stać mnie / nie mogę sobie pozwolić na problemy z działaniem
    > telefonu. TELEFONU anie jakiegoś neta czy jutuba czy fejsbuka.
    > Dlatego płacę abonament. DROŻEJ?
    > Zapytajcie Animki ile zaoszczędziła.
    > Że to Animka i tylko ona ma takie problemy?
    > Ręka do góry kto nigdy niczego nie zapomniał. A druga ręka jeśli systemy
    > zawsze działały poprawnie :-)

    Jeśli komuś jest telefon potrzebny, to choćby zapomniał doładować, nie
    będzie problemu. Bo doładuje, jeśli tylko poczuje nagłą potrzebę
    telefonowania.
    Jeśli komuś telefon jest niepotrzebny, to nie musi doładowywać. Płacenie
    za kartę w aparacie leżącym w szufladzie byłoby całkiem nielogiczne.
    Ja teraz mam swoją kartę w Orange Love za 10 zł miesięcznie, a żonie co
    miesiąc muszę zapewnić 9,90 zł w a2. Kilka razy zapomniałem, jedyną
    konsekwencją było brak wychodzących do chwili doładowania, czyli
    najdłużej przez kilka godzin.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/