  • Data: 2021-11-26 14:59:25
    Temat: Re: Rok życia Redmi Note 9 pro...
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.11.2021 o 13:31, Animka pisze:

    > Ten mój Samsung jest taki:
    > https://www.ceneo.pl/28198173#tab=spec
    >
    > A nowy jest taki:
    > https://mi-store.pl/product-pol-978-Smartfon-Xiaomi-
    Redmi-9C-NFC-2-32GB-Midnight-Gray.html

    >  Tylko, że nie żaden szary, a czarny, no i jak zauważyłam zdążył już
    > podrożeć o 100 zł.

    O właśnie, o coś takiego mi chodzi.  Natomiast Xiaomi wbrew temu co
    pisze nie ma "dużego ekranu" ma tylko długi ekran, jak dla mnie za długi.

    > Ten telefon Motorola to chyba nie Andriod?
    > W androidzie radio FM nie dziala przez słuchawki douszne i chyba w
    > ogóle bluetooth.
    > Za późno się o tym dowiedziałam niestety.

    Android. Ale w opcjach radia jest możliwość ustawienia przesyłu głosu
    przez bluetooth. Jak to działa to nie wiem bo nie mam takich słuchawek.