  • 1. Data: 2021-11-23 12:46:00
    Temat: Re: Rok życia Redmi Note 9 pro...
    Od: trybun <L...@j...cb>

    W dniu 22.11.2021 o 23:46, Eneuel pisze:
    > Niebawem minie rok od kupna Redmi Note 9 pro z którego teraz poszczę...
    >

    > Folia na ekranie jest porysowana... Rysy nie przeszkadzają w
    > używaniu, ale są widoczne...
    >

    > Dziś telefon znienacka odmówił posłuszeństwa -- musiał zostać
    > zrestartowany... Chyba kiedyś też tak zbieścił się znienacka...
    >

    > Dwakroć odmówił współpracy z kartą pamięci...
    >
    > Dwakroć rozładowywał się podczas ładowania... ;)
    >

    > -+-
    >
    > Akumulator wymaga ładowania -- periodycznego... Tak ma od początku
    > swego żywota w mych rękach... To chyba jakaś wada
    > konstrukcyjna... ;)

    Kupiłbyś jeszcze raz?  Moja Moto G7 Power ma ponad 2lata. Przez te 2
    lata ani ani razu nie sprawiła problemu typu zawieszenie itp sprawy. Na
    telefonie ani ryski, choć etui w którym siedzi wygląda jak łup ze
    śmietnika. Ostatnimi czasy bateria mocno straciła na wydajności. I to
    chyba wszystko,.  Jednak nie kupię powtórnie bądź następcy, ma wielce
    wq*cy kształt, przez to jej długość do niczego nie pasuje, ani do
    kieszeni, ani do uchwytu w aucie.

  • 2. Data: 2021-11-24 03:06:21
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 23.11.2021 o 12:46, trybun pisze:

    > Kupiłbyś jeszcze raz?

    Raczej nie -- starczy mi ten, który mam.

    > bateria mocno straciła na wydajności.

    Overmax tracił w oczach.

    Asus nie stracił zauważalnie przez 3 lata, choć ładowany
    był w ~150% dziennie.

    RN9p mógłbym ładować co tydzień, gdyby nie ekran i GNSS.
    Oglądanie pornoli z Jutuby drenuje szybko... Nawigacje
    też drenują -- też głównie ekranem...

    Nie zauważam ubytku pojemności RN9p, ale na razie to tyko
    rok i codziennie doładować trzeba ~kilkunastu%...

    Monster (ogólnie z guana) też nie gubił pojemności zbyt szybko.

    Ace od początku miał nikłe zapasy energetyczne....

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 3. Data: 2021-11-24 10:54:47
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > Raczej nie -- starczy mi ten, który mam.

    A jak go braknie?

    > Overmax tracił w oczach.

    Bateryjnie reprezentował pewnie ten sam poziom co TP-Link, poziom
    baterii pada w oczach.

> [...]
    >

    > Monster (ogólnie z guana) też nie gubił pojemności zbyt szybko.
    >

    > Ace od początku miał nikłe zapasy energetyczne....

    Trochę dziwne, u mnie ekran to końcówka tabeli pod względem zużycia
    baterii, nigdy nie przekroczył 10% ogólnego zużycia. Być może chodzi tu
    o dość niską rozdzielczość wyświetlacza.

  • 4. Data: 2021-11-25 02:46:37
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-23 o 12:46, trybun pisze:
> [...]

    Tylko autoryzowany serwis w Piasecznie. Kurier odbierze za darmo, kurier
    przywiezie za darmo.

> [...]
    > chyba wszystko,.  Jednak nie kupię powtórnie bądź następcy, ma wielce
    > wq*cy kształt, przez to jej długość do niczego nie pasuje, ani do

    I to jest problem. Nie wolno nosic go blisko ciała, a szczególnie serca.
    Etui chyba mało pomaga, a kieszenie sa za małe. Jak mam 2 ręce zajęte to
    trudno wyciągać z wózka na zakupy. W sumie nie narzekam, tylko nie mogę
    go mieć pod ręką.Młodziez to lata z takimi telefonami w rękach i głupawo
    to wygląda.Mam 9C NFS.

    --
    animka

  • 5. Data: 2021-11-25 11:09:59
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 25.11.2021 o 02:46, Animka pisze:

> [...]
    > zajęte to trudno wyciągać z wózka na zakupy. W sumie nie narzekam,
    > tylko nie mogę go mieć pod ręką.Młodziez to lata z takimi telefonami w

    I właśnie że nie narzekasz to największy błąd.  Gdyby wszyscy zaczęli
    narzekać to może producenci puknęli by się w łeb i zaczęli robić i
    mniejsze telefony z normalnym dla dużych wyposażeniem,. I wentylatory na
    obudowę do komputera, bo jak na razie to dostanie 4pinowego o rozmiarze
    poniżej 120mm graniczy z cudem. Albo auto - jak małe gabarytowo to
    obowiązkowo golas, o wyposażeniu z większych modeli można tylko pomarzyć...

  • 6. Data: 2021-11-25 15:29:46
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-25 o 11:09, trybun pisze:

> [...]
    > poniżej 120mm graniczy z cudem. Albo auto - jak małe gabarytowo to
    > obowiązkowo golas, o wyposażeniu z większych modeli można tylko pomarzyć...

    Szalenie polubiłam ten telefon od pierwszego dnia. Małogabarytowego
    Samsunga mającego wszystko oprócz czytnika linii papilarnych, kodów i
    zapłat przez dotknięcie, dwoch slotow na karty sim juz mi sie nie chce
    brać do ręki. Po prostu mi nie leży. Wbrew pozorob lepszy do trzymania w
    ręku jest ten "długi" telefon.Muzyka to komfort słuchania, chociaż
    rzadko słucham w telefonie.
    Nie wiem tylko co zrobić, żeby słuchac radia z telefonu przez słuchawki
    "blutuf".Telefon ma wejście na słuchawki kablowe.
    Tego bajkopisarza Enlela nie słuchaj, bo on ma bardzo bujną wyobraźnię.
    Tego telefonu pewnie nie ma, bo przecież nieraz nie starcza mu na mleko.
    Ponadto pewnie dłubie w nosie, czy ma czym innym zasyfiałe ręce, że jak
    pisze-używa folii na telefonie.

    --
    animka

  • 7. Data: 2021-11-26 11:47:17
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 25.11.2021 o 15:29, Animka pisze:

> [...]
    > starcza mu na mleko.
    > Ponadto pewnie dłubie w nosie, czy ma czym innym zasyfiałe ręce, że

    Też miałem takiego Samsunga. Monte się nazywał i mimo tego że ekran
    tylko 4" to miał wszystko co potrzebne. Tylko mu zwiększyć pamięć ROM i
    moim zdaniem byłby w dzisiejszych czasach hitem.

    W moim telefonie (Motorola) radio ma opcję przesyłania dźwięku zarówno
    przez głośniki jak i bluetooth. Trzeba kliknąć na ikonę Radio FM, wejść
    w ustawienia, opcję bluetoth i skonfiguruj i sparuj nowe urządzenie,
    czyli słuchawki.

  • 8. Data: 2021-11-26 12:35:17
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 26.11.2021 o 11:47, trybun napisał:

> [...]
    > przez głośniki jak i bluetooth. Trzeba kliknąć na ikonę Radio FM, wejść
    > w ustawienia, opcję bluetoth i skonfiguruj i sparuj nowe urządzenie,

    Bez słuchawek na kablu w Motce, radio nie gra.

  • 9. Data: 2021-11-26 13:31:12
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-26 o 11:47, trybun pisze:
> [...]

    > tylko 4" to miał wszystko co potrzebne. Tylko mu zwiększyć pamięć ROM i
    > moim zdaniem byłby w dzisiejszych czasach hitem.

    Ten mój Samsung jest taki:
    https://www.ceneo.pl/28198173#tab=spec

    A nowy jest taki:
    https://mi-store.pl/product-pol-978-Smartfon-Xiaomi-
    Redmi-9C-NFC-2-32GB-Midnight-Gray.html
    Tylko, że nie żaden szary, a czarny, no i jak zauważyłam zdążył już
    podrożeć o 100 zł.

> [...]
    > przez głośniki jak i bluetooth. Trzeba kliknąć na ikonę Radio FM, wejść
    > w ustawienia, opcję bluetoth i skonfiguruj i sparuj nowe urządzenie,

    Ten telefon Motorola to chyba nie Andriod?
    W androidzie radio FM nie dziala przez słuchawki douszne i chyba w ogóle
    bluetooth.
    Za późno się o tym dowiedziałam niestety.

    --
    animka

  • 10. Data: 2021-11-26 13:39:00
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-26 o 12:35, Collie pisze:

    > Bez słuchawek na kablu w Motce, radio nie gra.

    Wczoraj się naczytałam na ten temat. W androidach nie gra. Tylko
    słuchawki na kablu.

    --
    animka