  • 11. Data: 2017-05-01 15:43:02
    Temat: Re: Rondo w lewo
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.05.2017 o 14:34, J.F. pisze:

    > Ale przed skrzyzowaniem, czy wystarczy obok wysepki ?

    Wystarczy obok, kultura i logika nakazuje wcześniej.

    Shrek

  • 12. Data: 2017-05-01 15:45:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.05.2017 o 13:11, 007 pisze:
    > Shrek w

    > No i klopsik się znowu shreku przydarzył -- kto to napisał:
    > "Nareszcie - choć przydałaby się zasada prawna określona przez sąd
    > najwyższy"?

    Czego nie rozumiesz w "z faktu że jest znak ronda nie wynika, że trzeba
    migać przed wjazdem w lewom jeśli zamierzasz wyjechać trzecim zjazdem".
    Może wynikać z kilku(nastu) innych rzeczy, ale nie jak ze znaku
    "skrzyżowanie o ruchu okręznym".

    Na węzłach autostradowych też migasz w lewo?

    Shrek.

  • 13. Data: 2017-05-01 18:01:39
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > Czego nie rozumiesz w "z faktu że jest znak ronda

    Ja juz dawno o "rondzie" nie piszę, tylko o twojej bzdurnej wypowiedzi, że
    SN...
    <q>
    > Nareszcie - choć przydałaby się zasada prawna określona przez sąd
    > najwyższy,

    SN ma ogarnąć wszystkie rodzaje skrzyżowań i napisać, że.... A może
    zlikwidować kierunkowskazy, bo tak?
    </q>

    > Na węzłach autostradowych też migasz w lewo?

    Zaciąłeś się.

    --
    'Tom N'

  • 14. Data: 2017-05-01 21:36:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.05.2017 o 18:01, 007 pisze:

> [...]
    > SN...
    > <q>
    >
    > SN ma ogarnąć wszystkie rodzaje skrzyżowań i napisać, że.... A może

    Nie - przydałoby się jednoznaczne stwierdzenie, że znak ronda nie
    nakazuje migać w którąkolwiek stronę przed wjazdem, bo mimo, że dwa
    wyroki sądów są, to znjadują się tacy co "rondo to skrzyżowanie więc
    trzeba migać"

    > Zaciąłeś się.

    To daj odpowiedź z uzasadnieniem. NIe trzeba będzie pytania powtarzać.

    Shrek

  • 15. Data: 2017-05-02 12:47:47
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

> [...]
    > nakazuje migać w którąkolwiek stronę przed wjazdem, bo mimo, że dwa
    > wyroki sądów są, to znjadują się tacy co "rondo to skrzyżowanie więc

    Masz problemy z czytaniem?
    Bo że z wyrażaniem myśli masz, to widać -- dopiero za ntym razem napisałeś o
    co ci chodzi.

    "Żaden z przepisów nie nakazuje sygnalizowania manewru wjazdu na
    skrzyżowanie.", a ty cały czas przypięty do "ronda"

    > To daj odpowiedź z uzasadnieniem. NIe trzeba będzie pytania powtarzać.

    Tak sygnalizuje manewry lewym kierunkowskazem, czasem dwukrotnie[1].
    ICMPTZ?

    --
    'Tom N'

  • 16. Data: 2017-05-03 09:04:18
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2017-04-30 o 13:06, 007 pisze:

    > No to masz "rondo" małe i życze ci[1], zebys odpowiednio długo stał na pasie
    > 3 od prawej (2 od lewej), najlepiej aż do zrozumienia, że sygnalizacja
    > zamiarów "przed" skrzyżowaniem jest istotna w pewnych okolicznościach...
    > <https://goo.gl/maps/sfUdLAReBMz>

    Nie życz nikomu źle, bo sam tego zasmakujesz. Jakbyś jeździł zawsze
    prawym skrajnym pasem to byś nie miał problemu. Jak jesteś "cool" i masz
    wóz "cool" to gnasz lewym. Potem stoisz i płaczesz jacy niedobrzy, bo
    nie migali :P

  • 17. Data: 2017-05-03 09:24:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.05.2017 o 09:04, szod pisze:

> [...]
    > prawym skrajnym pasem to byś nie miał problemu. Jak jesteś "cool" i masz
    > wóz "cool" to gnasz lewym. Potem stoisz i płaczesz jacy niedobrzy, bo

    Ręce opadają - tam się _miga_ lewym kierunkiem jak skręcasz, bo
    skręcasz. Na klasycznym rondzie nie migasz lewym kierunkiem bo nie
    wykonujesz manewru w lewo. Widać niepełnosprawni są po obu stronach.

    Shrek

  • 18. Data: 2017-05-03 09:35:57
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2017-05-03 o 09:24, Shrek pisze:

    > Ręce opadają
    Właśnie. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

  • 19. Data: 2017-05-08 11:14:54
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sun, 30 Apr 2017 13:06:00 +0200
    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Sąd niezawisły do rozumu miesza sygnalizacje "przed" z sygnalizacja "na",
    > ale cóż sie dziwić...

    Akurat nie to miesza.

> [...]
    > 3 od prawej (2 od lewej), najlepiej aż do zrozumienia, że sygnalizacja
    > zamiarów "przed" skrzyżowaniem jest istotna w pewnych okolicznościach...

    Tu nie o okoliczności chodzi, tylko o wymalowane pasy.
    Jak do tych mniej kumatych kierowców dotrze, że C12 nie ma żadnych magicznych
    właściwości, tylko jedynie nakazuje kierunek objeżdzania wyspy/placu, natomiast
    sygnalizacja manewrów zależy od wymalowanych pasów, to wtedy może zrozumieją o co
    chodzi.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń