  • Data: 2014-06-06 09:24:04
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mk4 <m...@d...nul> wrote:

    > Tymczasem w innymi miejscu zapytalem cie o sytuacje gdzie jestem juz
    > jeden metr za linia zatrzymania warunkowego

    Odpisałem ci tam, więc nie zamierzam się powtarzać.

    > A na bazie czego widzimisie?

    Na bazie przepisów ogólnychn na temat zmiany pasa i kierunku jazdy, czego w nich nie
    rozumiesz?

    > W kilku miejscach w watku cie o to zapytano i udales, ze nie
    > widzisz.

    Dość wyraźnie opisałem swoje zdanie, ale mogę je powtórzyć.

    W opisanej sytuacji masz dwa manewry. Wjechania na rodno, podczas którego mogło, ale
    nie nastąpiło wymuszenie pierwszeńśtwa.
    Zjazd z ronda, podczas którego nastąpiła kolizja.
    Zjazd z ronda nastąpił w sposób niezgodny z prawem, po pierwsze z niewłaściwego
    miejsca, z lewej, zamiast prawej krawędzi jezdni, po drugie bez upewnienia się czy
    jest taka bezpieczna możliwość i czy nie zajedzie komuś drogi.

    Czego w tym nie rozumiesz?

    > Nie musze sobie tego wyobrazac bo na drodze jest pelno tego typu
    > sytuacji, ze jak nie masz swiadkow to ze wskazaniem winnego moze byc roznie.

    Jak się próbuje takie kurioza stosować to na pewno. Tymczasem przy tym co mówię nie
    ma z tym żadnego problemu. Policja przyjeżdża, ogląda szkody, miejsce kolizji i wie
    co się stało i jakie prawo zostało złamane.

    > Wg mnie takie cos (w sensie fragment do ktorego sie odnosze) mogl
    > napisac tylko nowicjusz, ktory jeszcze niewiele widzial i wie tyle co
    > wie (a to za malo). To akurat jest zgodne z tym jak w tym watku piszesz
    > i co piszesz.

    Wycieczki osobiste zostaw dla mamy.

    > Wiele sytuacji zalezy od wielu czynnikow. Jestes niepoprawnym idealista
    > jak to do ciebie nie dociera.

    Przepisu są tak konstruowane, aby były jak najbardziej uniwersalne i pasowały do
    wszystkiego. Tak samo było i w tym wypadku. Dwa przepisy złamane przez BMW co
    zaskutkowało kolizją.

    > Diametralnie inna sytuacja to trzeba zaadaptowac reguly do sytuacji.

    Nie, nie diametralnie inna, taka sama, niezależnie od tego czy rondo ma 30, czy 300
    metrów średnicy, zasady są te sam, tylko to wam wtedy nie pasuje, bo wasza teora
    zaczyna być absurdalna.

    > Po to A7 jest tak ogolny (i mocny), zeby ucinac wszelkie spekulacje -
    > takie jak podnosisz w tym watku.

    Chłopaku, może jednak przeczytaj definicję zestawu A7+C12 ale ze zrozumieniem.

    > Tak samo sposob myslenia jaki tu prezentujesz jest bliski osobom
    > poczatkujacym.

    :) Sądząć po mądrościach jakie tu wypisujesz i tych drobnych złośliwostkach, to sądzę
    że prawko posiadam niewiele krócej niż żyjesz.

    > U ciebei trzeba co wykazalem paredziesiat linijek wyzej parafrazujac
    > twoje slowa z innych watkow.

    Nie, bo jakby koleś z BMW zerknąl w lusterko, to nie doszło by do kolizji. CBDU.

    > chwili nie jest to jasno zabronione to takie zachowanie jest naganne.

    Ale oczywiście widzisz różnicę, pomiędzy naganne, a zabronione?
    To co zrobił nie jest zabronione, umożliwia to konstrukcja ronda, jechał prawidłowo,
    a kierowca BMW, jak już napisałem złamał dwa przepisy.

    --
    pozdrawiam
    szerszen