  • Data: 2022-07-03 12:15:58
    Temat: Re: Router UPC
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 3 Jul 2022 08:54:46 +0200, Roman Tyczka napisał(a):

    > O, to ciekawe, nie zmieniałem konfiguracji i nadaję przez serwer
    > neostrady. Ty widzę z chmurka.net, może synchronizacja szwankuje.

    Aż sorawdziłem KF - nie mam Ciebie.
    Zresztą w KF mam w zasadzie tylko kilka wpisów typu "pedofilo" czy
    "solution manual".

    > To jasne

    > Ok

    > I UPC który tryb Ci niegdyś oferowało? I czy twardy reset te ustawienia
    > kasował i wracało do trybu IP?

    Ustawili gatewaya, dając na LAN1 adres WAN, ustawienia jak dla trybu IP.
    Tak więc na swoim routerze ustawiałem wszystko: wewnętrzne adresy,
    przekierowania, WiFi itd. Klienci z zewnątrz łączyli się ze zdalnymi
    pulpitami na moim serwerze, łączyli się z serwerem FTP.

    Miałem trzy lokalizacje w Warszawie, we wszystkich było podobnie. Miałem
    adresy publiczne, ale to akurat nie ma większego znaczenia, jeśli nie
    udostępnia się czegoś na zewnątrz.

    > A ten tryb to UPC jest w stanie ustalić zdalnie czy musi technik
    > przyjechać do domu?

    Ustawili zdalnie.
    Po resecie ich routery zachowywały tryb gatewaya.
    Ale to było 0k. 10 lat temu. Nie wiem, jak teraz mają, być może wzorem
    Orange obcięli niektóre usługi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam