  • Data: 2018-06-12 23:49:38
    Temat: Re: Rowerzyści na drogach...
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-12 o 05:28, LinFanQri pisze:

    > Asfalt niczym się nie różni. Może tym, że drogi są wykonane z
    > większą-należytą starannością.

    Bo ja wiem. Jak patrzę na ścieżki rowerowe, to wolałbym mieć w takim
    stanie nawierzchnię na jezdni :-D

    > Problem w tym, że ŚR w ogóle nie są czyszczone z jakichkolwiek śmieci. A
    > kolarz czuje WSZYSTKIE śmieci, kamyczki, patyczki, progi, uskoki... co
    > psuje frajdę z jazdy. Ale z perspektywy samochodu nigdy tego nie
    > zrozumiesz.

    Dopowiem, że nawet jako rowerzysta nie czuje problemu. Rower traktuję
    treningowo. Sporo intensywnie nim jeżdżę. Mam cross'a i takie klimaty o
    jakich piszesz są mi zupełnie obce. Czy ścieżki rowerowe nie są
    czyszczone? Hmmm.. faktem jest, że nigdy nie widziałem aby były ale
    nigdy też nie widziałem aby były w innym stanie czystości niż przyległa
    ulica. Wyglądają na bardzo czyste ale fakt, z lupą nie porównywałem.

    Dobrze, że mnie uświadamiasz jakie kłopoty są z kolarkami bo kompletnie
    nie pomyślałbym, że aż tak są one wrażliwe. Czemu wybrałeś taki rower?
    Pytam bo sam prawie kupiłem kolarkę zamiast cross'a. To bym miał za swoje...

    > Jaka jest różnica między chodnikiem 30-letnim a położonym nie później
    > jak 2-3 lata temu!? Z Twojej perspektywy i w świetle prawa pewnie niczym
    > się nie różnią. I tutaj poruszają się intruzi i tutaj. Jednak z
    > perspektywy osoby niewidomej pewnie wolałbym poruszać się na tym nowszym
    > który poprzez różne wypusty, progi, znaki ułatwia poruszania się po
    > mieście osobom niepełnosprawnym. Z samochodu tego nie widać.
    >
    > Czasami warto zejść z tronu i spojrzeć na świat z perspektywy drugiego
    > człowieka.

    Kompletnie nie wiem o czym piszesz do mnie. Mam sobie oczy wydłubać a
    potem pójść na spacer aby jakieś doznania trenować?

    Z jakiego tronu? Zadanie pytania czemu rowerzyści (głównie kolarki)
    świadomie łamią przepisy drogowe jest wywyższaniem się z mojej strony
    niby???

    --
    Pozdrawiam,
    Marek