  • Data: 2018-06-13 02:51:14
    Temat: Re: Rowerzyści na drogach...
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > A co do rowerzystów na drogach - to mi nie przeszkadzają rowerzyści.

    Właściwie to mi też nie przeszkadzają. Mogą bezpiecznie jechać po DDR,
    albo siłować się z moim 1600kg samochodem. Co prawda trudno mi
    przychodzi zrozumienie ludzi uprawiających sporty ekstremalne, ale to
    ich wybór. Mam nadzieję, że w naturalny sposób wyginą. Może nie do końca
    naturalny, ale część się sama wyeliminuje. Szkoda tylko kierowców, bo
    nawet jak takiego sąd uniewinni, to nic przyjemnego rozjechać dwupedała.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa