  • Data: 2011-04-27 01:58:27
    Temat: Re: Rozdzielczości monitorów LCD
    Od: "Gil" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyjdę na wariata, ale mając 24" + 17" obszaru roboczego, to dodatkowo
    > klamoty mam rozrzucone na dwóch / trzech wirtualnych pulpitach...

    > [ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]

    Rozdzielczość to jedna sprawa, ale dlaczego native DPI dalej jest 96 ? - to
    już sa żarty. Zwłaszcza wobec wprowadzania supportu dla niedosłyszących,
    małowidzących albo nic nie widzących.
    Przecież DPI - 96 to standart z monitorów 640 x480.
    Dalej DPI 120 traktowane jest jako coś obcego i efektem tego jest wiele żle
    wyświetlających się programów. A i więcej by się przydało.