  • Data: 2023-05-23 17:59:55
    Temat: Re: Rozerwane pasy?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 May 2023 14:39:33 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    y-w-wypadku-na-a4/lsp0xbt,79cfc278

    > Samochód po wypadku i nie wymieniono pasów? One są jednorazowe...

    Jednorazowe, jak ktos zdrowo obciązy.

    A poprzedni wypadek nie wiadomo jak poważny, nie wiadomo czy w tym
    pasie ktos siedział, a nawet jak zostal obciążony, to nie znaczy,
    ze za drugim razem od razu pęknie.

    Jeszcze mi jedno przyszlo do glowy - moze to nie "pas sie rozerwał",
    tylko ten mechanizm bezwładnosciowy nie zablokował.

    J.