  • 1. Data: 2023-05-22 16:56:02
    Temat: Rozerwane pasy?
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    www.onet.pl/informacje/onetkrakow/zmarl-9-latek-rann
    y-w-wypadku-na-a4/lsp0xbt,79cfc278

  • 2. Data: 2023-05-23 11:00:22
    Temat: Re: Rozerwane pasy?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 May 2023 16:56:02 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > www.onet.pl/informacje/onetkrakow/zmarl-9-latek-rann
    y-w-wypadku-na-a4/lsp0xbt,79cfc278

    Musiałyby być mocno naruszone wczesniej, IMHO.

    Może chodzilo o pasy w jego foteliku, moze nie "rozerwało", tylko sie
    wyślizgnął, moze były słabo zapięte, może zamek uszkodzony - ale to by
    chyba pisali, że niezapięte.

    J.

  • 3. Data: 2023-05-23 14:39:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ąćęłńóśźż,

    Monday, May 22, 2023, 4:56:02 PM, you wrote:

    > www.onet.pl/informacje/onetkrakow/zmarl-9-latek-rann
    y-w-wypadku-na-a4/lsp0xbt,79cfc278

    Samochód po wypadku i nie wymieniono pasów? One są jednorazowe...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2023-05-23 17:59:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 May 2023 14:39:33 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    y-w-wypadku-na-a4/lsp0xbt,79cfc278

    > Samochód po wypadku i nie wymieniono pasów? One są jednorazowe...

    Jednorazowe, jak ktos zdrowo obciązy.

    A poprzedni wypadek nie wiadomo jak poważny, nie wiadomo czy w tym
    pasie ktos siedział, a nawet jak zostal obciążony, to nie znaczy,
    ze za drugim razem od razu pęknie.

    Jeszcze mi jedno przyszlo do glowy - moze to nie "pas sie rozerwał",
    tylko ten mechanizm bezwładnosciowy nie zablokował.

    J.

  • 5. Data: 2023-05-23 19:01:53
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Lub element fotelika przeciął pas?
    Od naszej policji dowiesz się jedynie, czy ktoś był trzeźwy, ale o przyczynie to nie
    (nie do razu, ale po czasie, nie ma bazy
    danych).

    -----

  • 6. Data: 2023-05-24 14:22:11
    Od: K <...@l...com>

    On 23/05/2023 16:59, J.F wrote:
> [...]
    >
    > Jeszcze mi jedno przyszlo do glowy - moze to nie "pas sie rozerwał",
    > tylko ten mechanizm bezwładnosciowy nie zablokował.

    Dokladnie tak, albo napinacz nie zadzialal albo dziecko sie wyslizgnelo
    z pasow albo sila i miejsce uderzenia to spowodowaly. Nie ma opcji aby
    pas sam z siebie sie rozerwal, nie przy tej wadze pasazera i predkosci z
    jaka jechali w momencie wypadku.