    From: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Rozgryzacz udziwnionej strony [z przykładową stroną]
    Date: Tue, 03 May 2011 15:07:03 +0200

    the_foe <t...@w...pl> pisze:
> [...]
    elka&katalog=11

    > nie wiem wlasciwie o co Ci chodzi, ale moze o to:
    >
    > Chrome - Ctr+Shift+I
    > IE - F12
    >
    > dla reszty:
    > http://getfirebug.com/firebuglite

    Jak rozumiem chodzi ci o w tłumaczeniu na Linux/Debian + Firefox=>Iceweasel:
    xul-ext-dom-inspector tool for inspecting the DOM of pages in Iceweasel and Iceape
    xul-ext-firebug web development plugin for Iceweasel/Firefox

    Nie całkiem o to mi chodziło ale rzeczywiście wygląda że przyśpieszą
    "rozgryzanie" jak już się je trochę opanuje - dzięki za wskazówki/przypomnienie
    [ przypomniało mi się "po fakcie" że "dawno temu" się o nie otarłem :-) ]

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Kto nie dąży do rzeczy niemożliwych, nigdy ich nie osiągnie.