  • 21. Data: 2012-01-31 15:27:34
    Temat: Re: Rozjechało mi dzisiaj kota :-(((
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Wspolczuje :(

    Ale lepiej dac gestszy plot i to jak w obozie - zagiety do srodka, kot przez
    zwykla siatke przelazi jak czlowiek wkladajac lapki w oczka. Ja tam swoje koty
    trzymam w domu i nie maja mi chyba zbyt tego za zle. Nie nauczysz to nie bedzie
    go az tak do tego swiata ciagnac, sterylizacja oczywiscie. Trzymam w domu bo:
    samochody, glupie psy no i ludzie. Spia sobie slodko na grzejniku (blokujac go
    w 100% heh) i chyba nie chcialby marznac na dworze. Kiedys mialem kota ktory
    musial lekko dostac od samochodu bo bal sie ich niesamowicie. Wszystko zalezy
    od egzemplarza jeden odwazny, inny bedzie siedzial w domu i bal sie kazdego
    halasu z zewnatrz. Pochowaj kotka gleboko i przygarnij nastepnego.

  • 22. Data: 2012-01-31 15:29:50
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 31 Jan 2012 16:21:57 +0100 Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>
    napisał:

    >Przy okazji sterylizacja bezoperacyjna ;-)
    >Byle nie mutacje!

    Co dwie głowy to nie jedna! ;-)

  • 23. Data: 2012-01-31 15:30:05
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    bartekltg wrote:

    > Koty uwielbiają pudełka ;-)

    you tube "maru the cat" i ogladac ;)

  • 24. Data: 2012-01-31 15:46:54
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    On Tue, 31 Jan 2012 16:24:58 +0100, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie wiem czy to wyraznie przekazane - ale urzadzenie jest
    > autonomiczne.
    > Pies nie tylko przynosi pilke, ale sam ja wklada we wlasciwe miejsce,
    > zeby ta armata ja wystrzelila.
    >
    > Nie wiem czy "wycwiczony", czy po prostu to lubi.
    >
    > Kotom by sie tak chcialo ?

    Tak, zauważyłem że wyrzutnia jest "samoobsługowa".
    Kota w takiej zabawie nie wyobrażam sobie - raczej zbyt monotonna.

    (Choć zdarzyło się raz, że mysz, którą kotka przyniosła do domu,
    przechwyciłem i wyrzuciłem na podwórko - niestety, nie dość daleko -
    po paru minutach kotka ze zdobyczą w pysku była z powrotem.)

    > Teraz sie to robi z wykorzystaniem najnowszej cyfrowej elektroniki :-)
    > ARM na pokladzie, czujniki, kamery ...

    ... i zamiast zabawki dla kota mamy drona zwiadowczego :-)

    Artur Stachura

  • 25. Data: 2012-01-31 15:51:34
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    On Tue, 31 Jan 2012 13:59:53 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski
    <j...@l...waw.pl> wrote:

    > Kot może mieć zabawkę stacjonarną -- atrapę mysiej dziury z emulatorem
    > myszy w środku. Wystarczy, że raz na minute w środku się cos poruszy
    > albo zachrobocze, bo najfajniejsze jest przecież czatowanie.

    O, to dobry pomysł - łatwiejszy do realizacji niż samojezdna mysz :-)

    --
    Artur Stachura

  • 26. Data: 2012-01-31 16:34:22
    Od: "kk" <...@...pl>

    Koty nie lubią przedmiotów które dmuchają.
    Weź odcinek węża ogrodowego, nadziurkuj i podłącz do kompresora.
    Kot się wystraszy i zapamięta.
    Później już nie trzeba dmuchać. Wystarczy rozłożyć.

    Kiedyś otoczyłem kota wężem od odkurzacza.
    Najpierw się najeżył, namyślał się co robić, a po jakimś czasie wyskoczył
    pionowo w górę.

  • 27. Data: 2012-01-31 17:34:28
    Od: "kk" <...@...pl>

    Rozwinę pomysł, aby był związany z tematem grupy :

    Poziurkowany wąż ogrodowy rozwinięty wzdłuż ogrodzenia zasilany wodą,
    sterowany elektrozaworem, wyzwalanym np barierą laserową.
    A jeżeli nie laserem to innym czujnikiem mechanicznym.

    Kot nie przejdzie, a dodatkowo żywopłot podleje.

  • 28. Data: 2012-02-01 07:25:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.01.2012 18:34, kk pisze:
> [...]
    > A jeżeli nie laserem to innym czujnikiem mechanicznym.
    >
    > Kot nie przejdzie, a dodatkowo żywopłot podleje.

    No, zwłaszcza przy -20C...

  • 29. Data: 2012-02-05 16:58:10
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    już nawet koty zmutowały od tych wybuchów nuklearnych, kiedyś nikt by nawet
    nie pomyślał, że kot da się rozjechać...