  • 1. Data: 2012-01-29 18:42:37
    Temat: gdzie sklepy z elektroniką w Warszawie ?
    Od: "anubis" <a...@w...pl>

    Chciałbym trochę podłubać w elektronice jak w tedy gdy miałem naście lat...
    Gdzie teraz kupuję się części ? kiedyś był to wolumen teraz za pewne allegro
    ale czy są też inne sklepy gdzie dostanę "wszystko" ?
    Pod Gusem to raczej mało wyszukany towar więcej tam sprzętu komputerowego
    niż elektroniki.

  • 2. Data: 2012-01-29 19:05:48
    Temat: Re: gdzie sklepy z elektroniką w Warszawie ?
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Mokotów - Grażyny 16, Promenada 5/7.
    Żoliborz - Giełda Wolumen, chyba jeszcze żyje ?
    PP

  • 3. Data: 2012-01-29 19:55:46
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    PL(N)umber_One <p...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    > Witam
    > Mokotów - Grażyny 16, Promenada 5/7.
    > Żoliborz - Giełda Wolumen, chyba jeszcze żyje ?
    > PP

    Wolumen oczywiście żyje, do tego giełda pod GUSem.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 4. Data: 2012-01-29 21:03:57
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Mokotów - Grażyny 16, Promenada 5/7.

    To jeszcze żyje??
    35 lat temu jeździło się po óżne różności,
    których nie dostało się gdzie indziej.
    Oj, łezka w oku się kręci, ile tam zostało pieniędzy:).
    ...a jeźdiła się tam z "Polski".

    Artur(m)

  • 5. Data: 2012-01-29 21:05:55
    Od: Robert <r...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Jan 2012 19:42:37 +0100, anubis napisał(a):

> [...]
    > ale czy są też inne sklepy gdzie dostanę "wszystko" ?
    > Pod Gusem to raczej mało wyszukany towar więcej tam sprzętu komputerowego

    Wolumen żyje, w niedziele giełda elektroniczna, a w tygodniu pare sklepów z
    elektroniką. GUS ma elektronikę w przejsciu podziemnym od strony Mokotowa
    (komputery w tym od strony Centrum)
    prócz tego np. AVT na Leszczynskiej i piekarz na Wólczynskiej.

  • 6. Data: 2012-01-29 21:30:52
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Robert <r...@p...onet.pl> napisał(a):
    > prócz tego np. AVT na Leszczynskiej

    Leszczynowej. W nazwie różnica niewielka, w położeniu większa :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 7. Data: 2012-01-29 21:52:32
    Od: a...@g...com.pl

    Artur(m) wrote:

> [...]
    > 35 lat temu jeździło się po óżne różności,
    > których nie dostało się gdzie indziej.
    > Oj, łezka w oku się kręci, ile tam zostało pieniędzy:).

    Pewnie mowisz o Jowiszu ?

  • 8. Data: 2012-01-29 22:03:36
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 01/29/2012 04:03 PM, Artur(m) wrote:

> [...]
    > 35 lat temu jeździło się po óżne różności,
    > których nie dostało się gdzie indziej.
    > Oj, łezka w oku się kręci, ile tam zostało pieniędzy:).

    Kiedyś jeszcze był sklep ze złomem elektronicznym, najpierw przy
    Białostockiej na Pradze, później przenieśli się na Mokotów, jakoś w
    okolicach Akademii Medycznej. Coś z niego jeszcze zostało? Też sporo
    pieniędzy tam zostawiłem.

    pzdr.
    j.

  • 9. Data: 2012-01-29 22:25:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Artur(m) napisał:

    > To jeszcze żyje??

    Podobnie zareagowałem. O to samo miałem pytać.

    > 35 lat temu jeździło się po óżne różności,
    > których nie dostało się gdzie indziej.
    > Oj, łezka w oku się kręci, ile tam zostało pieniędzy:).
    > ...a jeźdiła się tam z "Polski".

    To były sklepy BOMIS-u. Jeszcze był na Dolnej (też Mokotów)
    i Okrzei (Praga Północ). I na Podchorążych chyba też.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2012-01-29 22:45:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarosław,

    Sunday, January 29, 2012, 11:25:04 PM, you wrote:

    > Podobnie zareagowałem. O to samo miałem pytać.

    30 lat temu często bywałem. Z jednego do drugiego na piechotkę, po
    takich schodkach w dół, bodaj z Belgijskiej :)

    > To były sklepy BOMIS-u. Jeszcze był na Dolnej (też Mokotów)
    > i Okrzei (Praga Północ).

    A nie na Woli?

    --
    Best regards,