  • Data: 2022-05-30 17:49:15
    Temat: Re: Rozładowałem do zera aku mimo monitoringu :-)
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.05.2022 o 08:40, J.F pisze:

    > A pisalem, ze to nie to :-)

    A co?

    > G*o. Niestety - mikroprocesor na pokladzie, a takie g*o.
    >
    > No i trzeba trzymac 2 czy 3 ladowarki, albo wydac fortune ... albo
    > zrob to sam.

    Ja od zawsze jestem za zrób to sam, ale to jest idea ładowania prądem a
    ładowarka to też np hermetyczna obudowa, kable.

    > Zle. Bardzo szybko powininen dojsc do tych 12V.

    Prądem 0,5A?

    > Chyba, ze udalo ci sie cele przebiegunowac.

    > A jak?

    Pisałem, pożyczyłem ładowarkę od sąsiada i aku osiągnął 6V, które
    pozwoliło na otwarcie bagażnika.

    > U mnie podobno jest otworek obok zamka i daje sie przekrecic ...

    Pewnie coś jest, ale prościej było pożyczyć ładowarkę. I tak trzeba było
    naładować.

    > Tak na pewno nie ograniczysz rozladowania akumulatora :-)

    Zakładałem, że pobiera 20mA. Już sprawdziłem, że jednak 80mA. Ten prąd
    da się zmniejszyć w ten czy inny sposób.

    > No i ostrzezenie - ten akumulator traktuj jako niepewny.

    Trzeba monitorować :-)