  • Data: 2009-04-05 17:13:03
    Temat: Re: Rozliczenie Blueconecta
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek(Lechu) Marmon" <l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl>
    napisał w wiadomości news:jbsft41bc6ceaoo6ld4e255o4uphvejnbi@4ax.com...
    > Mnie przychodza do glowy dwie rzeczy.
    >
    > Aktualizacje Windows oraz komunikator skype (nie mowie o gadaniu przez
    > skype tylko o tym, ze klient z neznanych mi przyczyn potrafi nagla
    > zaczac pluc pakietami jak glupi az do zrestartowana aplikacji).

    Skype nie używam , w windzie mam juz dodatek service pack nr.3, co może
    jeszcze być super dużego.Aktualizacja Kaspirsky to kilka kilo dziennie. Rżną
    na kasie aż huczy i ten program statystyki który pokazuje ze jeszcze mam
    dość sporo jest przez nich olewany, a sami go dostarczyli. Zupełna załamka ,
    w życiu złodziejom nie dam 120zl za 5Gb .Smutne to ze kupujący zostaje sam
    bez pomocy,mówią ze mogę pisać odwołania ,pusty śmiech mnie ogarnia ,iść do
    złodzieja po sprawiedliwość ,kupa śmiechu.