  • Data: 2009-04-05 17:58:47
    Temat: Re: Rozliczenie Blueconecta
    Od: "Leszek(Lechu) Marmon" <l...@N...ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 5 Apr 2009 19:13:03 +0200, "jerzyn" <p...@o...eu> wrote:
    .

    >Skype nie używam , w windzie mam juz dodatek service pack nr.3, co może
    >jeszcze być super dużego.Aktualizacja Kaspirsky to kilka kilo dziennie. Rżn?
    >na kasie aż huczy i ten program statystyki który pokazuje ze jeszcze mam
    >do?ć sporo jest przez nich olewany, a sami go dostarczyli. Zupełna załamka ,
    >w życiu złodziejom nie dam 120zl za 5Gb .Smutne to ze kupuj?cy zostaje sam
    >bez pomocy,mówi? ze mogę pisać odwołania ,pusty ?miech mnie ogarnia ,i?ć do
    >złodzieja po sprawiedliwo?ć ,kupa ?miechu.

    Hmmm.... Ja tylko mowie, ze jest czeste, ze komp zaczyna zyc wlasnym
    zyciem. Z doswiadczenia swojego wiem, ze w kosc potrafi dac skype oraz
    aktualizacja windows. Ja uzywam BC bardzo duzo i jeszcze nie mialem
    przypadku aby przekroczyc limit ale mam najwiekszy z mozlwych. Dodam,
    ze nie oszczedzam i uzywam ile trzeba a treba duzo.

    Pozdr.

    Lechu