    From: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Różnice pomiędzy USA i Europa
    Date: Wed, 26 Oct 2011 12:04:57 +0200

    On 2011-10-26, Yogi(n) <Y...@t...pl> wrote:
    >A odblysnik skad wezmiesz? Szklo tez swoje robi i co wazniejsze, na
    >szkle jest homologacja ktorej to diagnosta moze sie przyczepic.
    Jasne, najprościej cała lampa, kilka stówek.

    > - Kierunki świecące się cały czas - wystarczy odłączyć kabelek lub
    > zaizolować styk?

    > Tam to chyba jest inna konstrukcja tego, nie wiem czy to czasem nie jest
    > zarowka 21/5W, jezeli tak to wystarczy odciac kabelek.
    OK, tak myślałem

    > OIDP to tak. Licznik/drogomierz powinien byc w jednostkach stosowanych w
    > PL.
    No i tu największy problem, bo cena zabija. Myślałem nad wymianą samej
    tarczy z milami na taką z kilometrami, ale z licznikiem większy problem, bo
    trzeba by "rzeźbić" zębatki.

    > Sa jeszcze zolte odblaski po lewej/prawej ale nie wiem czy to w Polsce
    > jest zabronione, zawsze mozna zdjac.
    To akurat nie powinien być problem,ale dzięki za info.
    --
    Yogi(n)