    From: duddits <p...@N...fz6.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Różnice pomiędzy USA i Europa
    Date: Wed, 26 Oct 2011 12:54:31 +0200

    W dniu 26.10.2011 11:43, Yogi(n) pisze:
    > - Kierunki świecące się cały czas - wystarczy odłączyć kabelek lub
    > zaizolować styk?

    Pewnie tak, ale ... to że świecą światłem ciągłym gdy nie są włączone
    nie jest niezgodne z polskim prawem. Ja w każdym razie w stosownym
    Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury ("w sprawie warunków technicznych
    pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia") nie znalazłem
    informacji, która by tego nie dopuszczała.

    Inna sprawa, że może to generować inne problemy typu wprowadzić kogoś na
    drodze w błąd, ale w świetle przepisów (niech ktoś mnie poprawi jeśli
    się mylę) jest OK.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach