  • Data: 2010-02-27 14:07:42
    Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
    Od: "Miki" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz chyba zaniżone wymagania... A6 to relatywnie duże i ciężkie auto.

    Eee, nie przesadzajmy. A6/C4 z 2.5 TDI ma całe 1460 kg

    > Standardem w USA są A6 z 3,2 litra V6 co ma 252 koni a wersja
    > droższa ma silnik 4,2 litra V8 co ma 330 koni. Wtedy dopiero jest
    > fajnie... :-)

    Jak będziemy zarabiać tyle co w usa i paliwo też będzie w amerykańskich
    cenach to sobie sprawie takie autko.
    Ale na razie mamy tylko pro-amerykański rząd.

    > Przy 140 koniach z pewnością to auto kuleje i przymula.

    Fabryczne 9.8s do 100 nie jest może szczytem, ale na moje potrzeny
    wystarczy.

    Pozdrówka
    Miki