  • 1. Data: 2010-02-24 23:22:03
    Temat: Rozrząd na kołach zębatych
    Od: Miki <m...@g...com>

    Szukam autka osobowego, w którym silnik (najlepiej dieselek) miałby
    rozrząd i pompę napędzaną NIE paskiem czy łańcuszkiem, ale kołami
    zębatymi.
    Czy jakaś w miarę współczesna konstrukcja ma coś takiego?
    Pozdrówka
    Miki

  • 2. Data: 2010-02-24 23:26:17
    Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Miki" <m...@g...com> wrote in message
    z.googlegroups.com...
> [...]
    > zębatymi.
    > Czy jakaś w miarę współczesna konstrukcja ma coś takiego?

    Zważywszy na to jak daleko jest od korbowodu do wałka rozrządu
    to raczej wątpię abyś coś takiego znalazł... I czemu miałoby to służyć?

  • 3. Data: 2010-02-24 23:39:27
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Zważywszy na to jak daleko jest od korbowodu do wałka rozrządu
    > to raczej wątpię abyś coś takiego znalazł... I czemu miałoby to służyć?

    pewnie zeby osczedzic glupie 500zl co jakis czas na wymianie
    rozrzadu...

  • 4. Data: 2010-02-24 23:41:13
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 24.02.2010 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
    > "Miki" <m...@g...com> wrote in message
    z.googlegroups.com...

    > Zważywszy na to jak daleko jest od korbowodu do wałka rozrządu
    > to raczej wątpię abyś coś takiego znalazł... I czemu miałoby to służyć?

    Hałasowi w kabinie :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 5. Data: 2010-02-25 00:19:26
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > zębatymi.
    > Czy jakaś w miarę współczesna konstrukcja ma coś takiego?

    hmm... czy "full size pickup truck'a" zaliczasz do osobówki?
    bo jeżeli tak, to któryś z Fordów serii F (250-tka?) ma bodaj 6,4 L diesla
    (coś mi się majaczy że był też 7,5L) z rozrządem na kołach zębatych ;D
    brat

  • 6. Data: 2010-02-25 00:26:35
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    >Czy jakaś w miarę współczesna konstrukcja ma coś takiego?

    bierz voyagera 2.5 td - ma to czego szukasz he he
    http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=249

  • 7. Data: 2010-02-25 08:04:21
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    Garbus :-)
    Może mało współczesny, nie do końca diesel no ale paska rozrządu nie ma :-)

  • 8. Data: 2010-02-25 08:06:04
    Od: Tomisk <t...@w...pl>

    W dniu 2010-02-24 23:22, Miki pisze:
> [...]
    > zębatymi.
    > Czy jakaś w miarę współczesna konstrukcja ma coś takiego?

    Terrano II 2,7 TD

    Pozdrawiam Tomek

  • 9. Data: 2010-02-25 08:50:06
    Od: "vwojtas" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości
    > Garbus :-)
    > Może mało współczesny, nie do końca diesel no ale paska rozrządu nie ma
    > :-)

    I pompy wody też :-)

    --
    Pozdrawiam VWojtas