  • Data: 2024-01-29 15:35:22
    Temat: Re: Ruskie kierują do rowu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 28 Jan 2024 23:12:13 GMT, Marcin Debowski wrote:
> [...]
    date=2024-01-27

    > Tak przy okazji, wiele jest jeszcze osób takich jak ja, co praktycznie w
    > ogóle nie używają nawigacji na trasach do powiedzmy 200km?

    Nie wiem jak inni - ja tam praktycznie zawsze włączam.

    -nawigacja ostrzega o fotoradarach i kontrolach,

    -nawigacja ostrzega o korkach (nie zawsze :-(

    -trasę może i znam, ale punktu docelowego niekoniecznie,
    jak trafic pod zadany adres u celu? Trzeba nawigację.

    -czasem wskaże inną trasę ... i tu warto popatrzec, czy korek, czy
    faktycznie nowa, lepsza.

    -trasę znam doskonale (tzn te niektóre w okolicy), ale jak gdzies
    będzie wypadek i trzeba będzie ominąc ... to nie znam wcale tych
    bocznych dróg.
    Co gorsza - bywa, ze i tu nawigacja nie pomaga, bo uparcie prowadzi
    na główną drogę.

    -czasem spoglądam na planowany czas ... i co jest, czemu jest 3h,
    zamiast 2h. I tu się robi dramat, bo doszukać się czemu - trudno :-)

    J.