    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Ryzen 5 3600 i starsze mobo
    Date: Sat, 29 Aug 2020 02:14:00 GMT

    On 2020-08-28, nadir <n...@h...org> wrote:

    > Mi się zdarzyło dwa razy, oba z intelem.

    > Dwa różne modele? Może akurat procek trafił się uwalony?

    To są stare generacyjnie płyty: MSI B350 PC MATE i Asus Prime B350M-E.
    Asus ma o jedną wersję starszy bios od tego, który obługuje, a MSI nie
    byłem w stanie rozszyfrować jaki ma bios, ale obsługuje od 7A34vAL czyli
    od tegorocznego. Szansa jest, że zainstalowany nieobsługuje.

    Idzie do mnie używany R7-1700. Ten powinien chodzić na wszystkim.

    > Takie czasy, kiedyś zmiana BIOSu, to był raczej ostateczny krok. Dziś
    > jest UEFI i powoli wszyscy zaczynają to traktować jak sterowniki do
    > drukarki.

    Dokładnie. A ja cały czas jestem uwarunkowany "działa? To nie ruszaj."

    --
    Marcin