  • Data: 2020-09-07 11:44:29
    Temat: Re: Ryzen 5 3600 i starsze mobo
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-08-29, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:
    > To są stare generacyjnie płyty: MSI B350 PC MATE i Asus Prime B350M-E.
    > Asus ma o jedną wersję starszy bios od tego, który obługuje, a MSI nie
    > byłem w stanie rozszyfrować jaki ma bios, ale obsługuje od 7A34vAL czyli
    > od tegorocznego. Szansa jest, że zainstalowany nieobsługuje.
    >
    > Idzie do mnie używany R7-1700. Ten powinien chodzić na wszystkim.

    No więc chodzi. Sprawdziłem tylko z ww. Asusem bo tam docelowo będzie
    ten Rysen 5 siedział i był go wziął i zobaczył dopiero po sflaszowaniu.

    Jeszcze tylko składam oficjalne podziękowania firmie MSI, że była
    łaskawa umieścić na swojej płycie diódkę oznaczoną GPU bo mocą starych
    nawyków i przyzwyczajeń, może po tygodniu bym się domyślił, że to, że
    płyta pod AM4 ma złącza hdmi, dvi i db15 to jeszcze nie oznacza, ze ma
    grafikę.

    --
    Marcin