  • Data: 2021-01-31 18:12:00
    Temat: Re: Ryzen 5 pro 4650g
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.01.2021 o 16:29, Animka pisze:

    > To znaczy lepszy od tych Kluskowych?
    >
    > Mój pierwszy komputer-szmelc był po-Kluskowy.

    Skoro piszesz że to był szmelc,. Wyczytać także można że Kluska przez
    dość długi czas swój sprzęt składał w garażu to wnioski nasuwają się
    same - gorzej być już chyba nie mogło..

    >  Ale jak go oceniać w
    >
    > Czyli używasz komputera Optimusa. Ja już dawno o tej firmie zapomniałam.

    Nie, planuję zakup nowego kompa. Jako że samodzielny montaż z
    zakupionych części ze względu na ceny stał się abstrakcją, to zwróciłem
    uwagę na gotowy sprzęt Optimusa.