eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle... › Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
  • Data: 2021-04-02 00:24:47
    Temat: Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "trybun" s4442l$87h$...@g...aioe.org

    > Co to znaczy i czym się objawia ta niechęć Nvidii do Opery?

    Opera teraz nie korzysta z Nvidii... Ani filmami, ani
    czymkolwiek... Korzysta jedynie z Intelowskiej, czyli
    zintegrowanej... Nvidia leży odłogiem -- razem ze swą
    dedykowaną RAMką...

    VBox korzystał czas jakiś -- od dawna nie korzysta...
    Być może Nvidia stanie się zupełnie niepotrzebna...

    -=-

    MZ słaby zysk z nowego laptopa -- lepszy byłby stary
    (czyli kilka razy tańszy) sprawny... Słaby też zysk
    z SSD, bo SSD zużywa się... Najlepszy zysk jest
    z RAMki -- tej, która drastycznie zaczęła drożeć
    tuż po kupnie Acera (tak, że nie kupiłem jej
    przez niemal 2 lata) a która zaczęła tanieć
    tuż po tym, jak ją wreszcie kupiłem...

    -=-

    Za 500 pln kupić można smartfon chyba tylko do
    rozmawiania i SMSowania -- taki telefon można
    kupić za kilka dych... Nokia dualSIM za 85 pln...
    Mały, lekki, 1200mAh -- starczy na tydzień bez
    ładowania?...

    Mnie raczej potrzebny wytrzymały (GG6 itp. po obu
    stronach) smartfon z: DF GNS4S, quadSIM, pojemnym
    (7Ah lub lepszym) akumulatorem, SAMOLEDem dającym
    1300 nitów, 8GB/128GB... Za 500 pln teraz takiego
    raczej ;) nie znajdę...

    -=-

    Cieszę się z Redmi Note 9 Pro -- nie narzekam.
    Koszmarną pomyłką są kamerki wystające (na pół
    cm) a niemiłą ciekawostką jest brak Galileo...

    SD 720G obsługuje zarówno Galileo, jak i DF...

    -=-

    Kiedyś ludzie mieli świeże powietrze, ale na
    ulicach leżało końskie łajno -- teraz mamy
    smartfony i inne kompIutery...

    --