eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle... › Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
    Date: Sat, 3 Apr 2021 11:06:18 +0200

    > "trybun" s46oqn$gi8$...@g...aioe.org

    > Uruchamia, ale nie korzysta z Nvidi.

    No i dobrze, skoro Opera nie widzi zapotrzebowania na wsparcie Nvidii to
    widać ma powody.

    > Oglądanie pornoli spoza przeglądarki wykorzystuje Nvidię.
    > Do czasu tej aktualizacji Opera [i filharmonia] korzystała
    > z Nvidi.

    A oglądanie pornoli przy pomocy przeglądarki korzystającej z Nvidii daje
    cos widzowi? jestem na 99% pewny że gdy nastąpi zapotrzebowanie
    przeglądarki na wsparcie Nvidii to takie dostanie.

    > - Którą masz wersje W10?
    > - Opera korzysta z Nvidi?
    >  (jak pojmuję -- nie)

    20H2.  Nie mam pojęcia,. Opera odkąd pamiętam jak chodziła tak chodzi.

    > Acer podczas aktualizacji na HDD nie reaguje przez minuty!
    > Lepszy pod tym względem jest kilkunastoletni Fujitsu-Siemens!

    To samo miałem z Asusem, ale wtedy gdy na pokładzie była 7ka. Muł i to
    nie tylko podczas aktualizowania a ogólnie.    Po przejściu na 10kę
    laptop dostał drugie życie,. Mała rakieta w stosunku do tego jak
    systemem była 7ka.

    > Nie ma:
    > - DF GNSS
    > - GNS4S
    > - co najmniej 6GB RAMki
    > - co najmniej 64GB dysku
    > - co najmniej GG5

    PoCo Tobie to DF, PoCo GG6, PoCo 6GB RAM, PoCo 128GB ROMu? Myślisz że
    dzieki temu "DF" zobaczysz coś więcej? Czy z tych 6GB RAM kiedykolwiek
    będziesz korzystał, a GG6 uchroni sprzęt przed skutkami upadku?

    > Przydatny.

    Sorry, ale wyczuwam brak szczerości.

    > Jw.

    > OWSZEM!!!

    Zwracam szanowna uwagę na to że pojemność nie zawsze = się w linii
    prostej wydajność.

    > Na razie starczy 64GB... Co za kilka
    > lat, jeśli telefon nie zdechnie?...

    Tymczasem na dzisiaj starczy i 32 GB. Tyle miałem/mam w TP-Link i
    używałem coś około roku mając wszystkie potrzebne programy i nigdy nie
    przekraczając 20GB zajętości.

    > Bez kejsów i karty pamięci kosztował chyba
    > 854.5 pln -- najpierw zapłaciłem 899, ale
    > 5% mi zwrócono po paru dniach...
    >
    > Kartę pamięci (64GB A1 V30) miałem z Asusa Maxa,
    > a 4 różne kejsy i folie ochronne kupiłem na AliExpress...
    >
    > Jeden kejs jest zupełnie bezwartościowy, jeden jest słaby,
    > dwa pozostałe też nie są doskonałe -- delikatnie ujmując...
    >
    > Kejsy i folie kosztowały ponad 30 plnów.
    > Telefon poszedł w koszty -- zakupów z AliExpress nie odliczyłem.

    Niby drogo, ale odpowiednik z napisem np Samsung by kosztował jeszcze
    więcej. Zresztą Xiaomi też już zaczyna się cenić. Jeszcze z rok dwa i
    cena dorówna najdroższym..

    > Kilkaset lat temu?...

    Oj, nie chciałbym mieszkać w takim średniowiecznym europejskim mieście,
    bród smród i ubóstwo.

    > Znam to z różnych opowiadań -- radziecki przemysł okołozbrojeniowy...

    Pytanie tylko czy chodziło o radziecki czy nasz interes, kiedyś przemysł
    zbrojeniowy to główne źródło dewiz dla kraju.

    > Chińczycy (czy Azjaci w ogóle) mają gorzej -- cena barbarzyńskiej
    > industrializacji i dążenia do dominacji nad światem... W Twojej
    > ukochanej Rosji bywa tak źle, że Sosnowiec byś uznał za idealne
    > miejsce na Ziemi...

    Mit, w Azji pośpiech w każdej formie jest źle widziany. Kolega z
    niemieckiej firmy pojechał do Indii, delegacja była obliczona na tydzień
    czasu, tymczasem Hindusi przez ten tydzień nie zdołali nawet zmontować
    rusztowań.

    Co do Rosji (duszy i nadziei Słowian), to aktualnie nie znam sytuacji,.
    Przypuszczalnie może być źle, miejscowi kapitaliści sięgają po zachodnie
    wzory zarówno dla środowiska jak i na rynku pracy.

    > Ponoć Australia dba o zdrówko -- tak nad brzegami oceanów,
    > w głębi kraju, jak i dosłownie pod powierzchnią ziemi...
    > Ponoć Finlandia jest uważana przez wielu ludzi za
    > najszczęśliwsze miejsce na świecie... Wielu ceni
    > Norwegię...

    Angole  właśnie tam upatrzyli sobie miejsce do prowadzenia prób z
    bronisławą "A", Natomiast Finlandia to miejsce dobre do zamieszkania
    tylko w okresie letnim, a i to nie bardzo, bo chmary komarów. Ja
    słyszałem że najlepsze miejsca to m.in Izrael czy Cejlon.