eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle... › Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
    Date: Sat, 10 Apr 2021 11:02:50 +0200

    > "trybun" s49b6a$1a9l$...@g...aioe.org

    > Jakie?

    To już jest pytanie do niej samej.

    > Nvidia ma swoją RAMkę i jest lepiej ustawiana.

    Chodzi o konkretne korzyści dla widza.  Mam komputery od jakichś 20 lat,
    różnego typu i kalibru, a zawsze jedyną zauważalną przeszkodą w
    korzystaniu z video na stronach www było tylko słabe łącze. Tak że nie
    bardzo wierzę w te opinie użytkowników że słabo im się filmy z netu
    odtwarzają bo mają kompa z słabym procesorem.

    > Po co jej ,,wsparcie''? -- niechaj korzysta w pełni
    > z Nvidi, jak do tej pory korzystała...

    Sprawdź, prawie na pewno masz gdzieś opcje ustawienia karty Nvidii na
    sztywno skoro tak Ci na tym zależy.

    > Dokładność.

    Czego i w jakich rozmiarach ta dokładność?

    > Wytrzymałość.

    Tylko na potencjalne zadrapanie ekranu. A że i to jest pic to wiadomo od
    dawna, skoro mamy już 6ą kategorię a gwarancji że nie zadrapiesz
    żadnych. Jednym słowem, szanowny kolego - kolejny marketingowy bełkot w
    którym licytują się producenci.

    > Wymagają tego programy, nie ja -- być może telefon nie
    > zdechnie w ciągu kilku miesięcy a zapotrzebowanie na
    > RAMkę stale/nieustannie rośnie...

    Jakie programy?  Przyznam że nie widziałem programu którego użytkowe
    kryteria wymagają 6GB RAMu.

    > Jw.

    > Dokładniej.

    > Owszem.

    > Zmniejszy ryzyku zniszczenia, czyli zwiększy szansę przeżycia.

    > Być może nie masz CoViD-19. ;)

    Nie, mam tylko LCD, i zupełnie nie wiem czym się zachwycać  gdy patrzę
    na leżący obok telefon z samoledem.

    > Dlatego preferuję SD, które są (poza ostatnimi
    > Dimensity) oszczędniejsze od MTeka.

    > Do telefonicznej rozmowy? ;) -- starczy mniej.

    Wszystko w kilku odmianach i wersjach, i jeszcze zostaje wolna nieomal
    połowa z tych 32GB. Poza jakimś wyjazdem i nagrywaniem na nim klipow
    wideo to nie widzę innej metody aby zapełnić te 32GB w telefonie.

    > ,,Wspólny''. ;)

    Naprawdę sugerujesz że uzbrojenie ACz bazowało na broni która wychodziła
    z naszych fabryk?

    > Jakaż to dusza?...

    Rodzina, brat-siostra, ojciec-matka, potomstwo. Chyba nie chcesz
    powiedzieć że "dusza Polski" jest "zachodnia", jak to te przygłupy z
    ministerstwa propagandy obwieszczają wszem i wobec?

    > Właśnie poznałeś. ;)

    > Gdzie? -- w Australii czy Norwegii? ;)

    > Ponoć można tanio ;) kupić grecką wyspę... ;)

    Przerywasz zdanie wpół i zadajesz pytanie na które masz odpowiedź w w
    dalszej treści.

    Gracja z jakichś powodów nie była ujęta na tej liście krajów najlepszych
    do zamieszkania.