eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle... › Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
    Date: Sun, 11 Apr 2021 20:16:43 +0200

    W dniu 10 kwi 2021 o 11:02, trybun pisze:

    > Sprawdź, prawie na pewno masz gdzieś opcje ustawienia
    > karty Nvidii na sztywno skoro tak Ci na tym zależy.

    Może podpowiedz...

    > Czego i w jakich rozmiarach ta dokładność?

    Dokładność wskazań położenia -- lepsza niż 1m.

    > Tylko na potencjalne zadrapanie ekranu.

    Akurat kolejne numerki GG niekoniecznie są odporniejsze na zadrapania.

    > A że i to jest pic to wiadomo od dawna, skoro mamy już 6ą kategorię

    Kolejne numerki GG są raczej odporniejsze na uderzenia.
    Po konkrety odsyłam do źródła, bo kilkoma słowami tego
    nie potrafię opisać -- i za słabo znam wszystkie wersje GG.

    > a gwarancji że nie zadrapiesz żadnych.

    Nożem kuchennym czy kluczami do mieszkania nie zadrapiesz.

    > Jednym słowem, szanowny kolego - kolejny marketingowy bełkot

    Szacunek ;) do ludzkiego geniuszu...

    > w którym licytują się producenci.

    > Jakie programy?

    Te, z których korzystam na co dzień.

    > Przyznam że nie widziałem programu którego użytkowe
    > kryteria wymagają 6GB RAMu.

    Zazwyczaj naraz używamy wielu programów -- należy rozpatrzeć
    łączne zapotrzebowanie... Nadto programy zazwyczaj rosną.
    (kolejne wersje mają większe zapotrzebowanie)

    > Nie, mam tylko LCD, i zupełnie nie wiem czym się zachwycać
    > gdy patrzę na leżący obok telefon z samoledem.

    Są różne samoledy. Tak czy siak -- nie świecą całymi ekranami,
    więc są (mogą być) energooszczędniejsze i czarniejsze niż IPS.

    > Wszystko w kilku odmianach i wersjach, i jeszcze zostaje wolna nieomal
    > połowa z tych 32GB. Poza jakimś wyjazdem i nagrywaniem na nim klipow
    > wideo to nie widzę innej metody aby zapełnić te 32GB w telefonie.

    Jedną z zalet czystego Androida jest mniejsze zapotrzebowanie.

    > Naprawdę sugerujesz że uzbrojenie ACz bazowało na broni która wychodziła
    > z naszych fabryk?

    Naprawdę sugeruję, że polska armia była częścią Układu Warszawskiego
    i była kierowana przeciwko potomkom ;) Fortynbrasa -- następcy
    Hamleta...

    > Rodzina, brat-siostra, ojciec-matka, potomstwo. Chyba nie chcesz
    > powiedzieć że "dusza Polski" jest "zachodnia", jak to te przygłupy
    > z ministerstwa propagandy obwieszczają wszem i wobec?

    Początek państwowości pokrywa się z chrzstem w obrządku rzymskim.
    Nadto raczej niewielu tu władców rodem z Moskwy... Kulturowo tak
    zwany lud nie liczył się, natomiast wyższe klasy były związane
    raczej z Zachodem Europy, choć Rzeczpospolita chętnie przyłączała
    ruskie ziemie Rurykowiczów, których ostatecznie Polaków pozbawił
    Gruzin -- Wissarionowicz Dżugaszwili...

    > Przerywasz zdanie wpół i zadajesz pytanie na które
    > masz odpowiedź w w dalszej treści.

    Któreż to tak właśnie teraz przerwałem?

    > Gracja z jakichś powodów nie była ujęta na tej liście
    > krajów najlepszych do zamieszkania.

    Brak środkowych ;) części udaremnia mi przeprowadzkę w lepsze miejsce...

    -=-

    Mogę co najwyżej rozpatrywać qpno Poco F3 z SD 870 na pokładzie.
    Jutro ma kosztować 1399 złotych plus przesyłka...
    https://allegro.pl/premiery/xiaomi-poco-f3-8dVeaPyGx
    c3
    Wcześniej czytałem, że miał być wyceniony na 1199 zł...

    Nawet na to qpno nie mam teraz ww. części środkowych...

    BTW -- na razie cieszy mnie RN9P i wieść gminna niosąca,
    iż Xiaomi zamierza wydawać nowy model codziennie...

    --