eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle... › Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
    Date: Mon, 12 Apr 2021 19:29:11 +0200

    > Może podpowiedz...

    Na paski zadań ppm na ikonce Nvidii i przejrzeć dostępne opcje. Ew
    przejrzeć opcje zintegrowanej karty i wybrać tam. No i jeszcze można
    przejrzeć BIOS i tam wybrać odpowiednią opcję. Jakimi komendami
    włączyć/wyłączyć odpowiednie karty musisz poszukać w necie bo ja już
    niestety nie pamiętam.

    > Dokładność wskazań położenia -- lepsza niż 1m.

    Chyba nie ma czegoś tak dokładnego i stabilnego na dodatek. Niedawno był
    u mnie facet z energetyki i miał sprzęt pomiarowy który rzekomo
    kosztował parę tys euro, niby przez chwilę pokazywał precyzyjnie pozycję
    ale za chwilę już co innego czyli pozycja przeskoczyła w inną części
    domu. Tak że nie bardzo mi się chce wierzyć że w telefonie można mieć
    coś bardziej stabilnego.

    > Akurat kolejne numerki GG niekoniecznie są odporniejsze na zadrapania.

    Czyli co wytrzymuje, np - upadek z 1.5m ekranem na mały kamień na
    betonowej posadzce?

    > Kolejne numerki GG są raczej odporniejsze na uderzenia.
    > Po konkrety odsyłam do źródła, bo kilkoma słowami tego
    > nie potrafię opisać -- i za słabo znam wszystkie wersje GG.

    Jedyne wiarygodne źródło to opinie użytkowników o gorillasie. Moje
    osobiste doświadczenia GG zupełnie mnie nie skłaniają do tego aby przy
    zakupie brać ten parametr pod uwagę.

    > Nożem kuchennym czy kluczami do mieszkania nie zadrapiesz.

    O khh... To faktycznie może faktycznie warto się zastanowić.,. Pytanie
    tylko czy jakieś etui za parę złociszy i folia to nie bardziej opłacalna
    inwestycja?

    > Szacunek ;) do ludzkiego geniuszu...

    Jasne, np. dla Kuby Rozpruwacza!?

    > Te, z których korzystam na co dzień.

    Ja mam chyba ze trzy nawigacje, jednak w 99% używam tylko Yanosika, mam
    mapę Polski, całą zgraję programów pogodowych, kilka pozycjonerów,
    pilota do telewizora, aplikacje do licznika prądu i instalacji
    fotowoltaicznej i sporo innej drobnicy i gier, i to wszystko zajmuje
    jakieś 15GB na dysku.

    > Zazwyczaj naraz używamy wielu programów -- należy rozpatrzeć
    > łączne zapotrzebowanie... Nadto programy zazwyczaj rosną.
    > (kolejne wersje mają większe zapotrzebowanie)

    Producenci raczej przechwalają się zmniejszaniem zapotrzebowania na RAM
    swoich programów niż jego zwiększaniem..

    > Są różne samoledy. Tak czy siak -- nie świecą całymi ekranami,
    > więc są (mogą być) energooszczędniejsze i czarniejsze niż IPS.

    E tam, to żadne wartości dodane.

    > Jedną z zalet czystego Androida jest mniejsze zapotrzebowanie.

    Tu chyba masz rację - te nakładki producenckie to jakieś
    nieporozumienie, zwłaszcza że są narzucane klientowi.

    > Naprawdę sugeruję, że polska armia była częścią Układu Warszawskiego
    > i była kierowana przeciwko potomkom ;) Fortynbrasa -- następcy
    > Hamleta...

    Sojusze wojskowe a handel Bronką to dwie różne sprawy.

    Ale zdaje się nie tylko przeciwko nim, każdy agresor musiał mieć na
    uwadze to że podbój krajow na wschodzie Europy nie przyjdzie mu łatwo i
    przyjemnie.

    > Początek państwowości pokrywa się z chrzstem w obrządku rzymskim.
    > Nadto raczej niewielu tu władców rodem z Moskwy... Kulturowo tak
    > zwany lud nie liczył się, natomiast wyższe klasy były związane
    > raczej z Zachodem Europy, choć Rzeczpospolita chętnie przyłączała
    > ruskie ziemie Rurykowiczów, których ostatecznie Polaków pozbawił
    > Gruzin -- Wissarionowicz Dżugaszwili...

    Czasy braterstwa Słowian to okres znacznie wcześniejszy nie tylko ten o
    którym piszesz ale dużo wcześniejszy, wcześniejszy nawet niż ten kiedy
    to państwowość europejska w ogóle zaczęła nabierać kształtów.

    > Któreż to tak właśnie teraz przerwałem?

    > Brak środkowych ;) części udaremnia mi przeprowadzkę w lepsze miejsce...
    >
    > -=-

    W swoim czasie też myślałem o zarzuceniu kotwicy gdzieś w Grecji. Ale m
    może to i dobrze skoro Grecja w opinii znawców jest tylko takim sobie
    krajem. Jak taką szarzyznę można w ogóle porównywać z "zieloną wyspą
    Europy i świata"...

    > Mogę co najwyżej rozpatrywać qpno Poco F3 z SD 870 na pokładzie.
    > Jutro ma kosztować 1399 złotych plus przesyłka...
    >     https://allegro.pl/premiery/xiaomi-poco-f3-8dVea
    PyGxc3
    > Wcześniej czytałem, że miał być wyceniony na 1199 zł...
    >
    > Nawet na to qpno nie mam teraz ww. części środkowych...
    >
    > BTW -- na razie cieszy mnie RN9P i wieść gminna niosąca,
    > iż Xiaomi zamierza wydawać nowy model codziennie...

    Za drogo, stanowczo za drogo jak za kawałek plastiku.