eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle... › Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
    Date: Tue, 13 Apr 2021 00:54:50 +0200

    "trybun" s52018$1tqv$...@g...aioe.org

    > Na paski zadań ppm na ikonce Nvidii i przejrzeć dostępne
    > opcje. Ew przejrzeć opcje zintegrowanej karty i wybrać
    > tam. No i jeszcze można przejrzeć BIOS i tam wybrać
    > odpowiednią opcję. Jakimi komendami włączyć/wyłączyć
    > odpowiednie karty musisz poszukać w necie bo ja już
    > niestety nie pamiętam.

    Dziękuję za poradę...

    > Chyba nie ma czegoś tak dokładnego i stabilnego na dodatek.
    > Niedawno był u mnie facet z energetyki i miał sprzęt pomiarowy
    > który rzekomo kosztował parę tys euro, niby przez chwilę pokazywał
    > precyzyjnie pozycję ale za chwilę już co innego czyli pozycja
    > przeskoczyła w inną części domu. Tak że nie bardzo mi się
    > chce wierzyć że w telefonie można mieć coś bardziej stabilnego.

    Kwestia wiary...

    > Czyli co wytrzymuje, np - upadek z 1.5m
    > ekranem na mały kamień na betonowej posadzce?

    Jest to opisane na stronach Corning...

    > Jedyne wiarygodne źródło to opinie użytkowników o gorillasie.

    Można znaleźć mnóstwo takich opinii...
    Mnie Asus spadł z wysokości ~1.5m na terakotę -- ekran nie potłukł się...
    (Asus spadał raczej ;) często -- z różnych wysokości i na różne podłoża)

    Z innej strony patrząc -- Overmax też przeżył wiele upadków, choć nie miał GG...

    > O khh... To faktycznie może faktycznie warto się zastanowić.,.
    > Pytanie tylko czy jakieś etui za parę złociszy i folia to nie
    > bardziej opłacalna inwestycja?

    Owszem -- wg mnie GG5 (lub lepsza) na obu stronach jest dobrym rozwiązaniem...

    > Ja mam chyba ze trzy nawigacje, jednak w 99% używam tylko Yanosika,
    > mam mapę Polski, całą zgraję programów pogodowych, kilka pozycjonerów,
    > pilota do telewizora, aplikacje do licznika prądu i instalacji
    > fotowoltaicznej i sporo innej drobnicy i gier, i to wszystko
    > zajmuje jakieś 15GB na dysku.

    Nie zaprzeczam...

    > Producenci raczej przechwalają się zmniejszaniem zapotrzebowania
    > na RAM swoich programów niż jego zwiększaniem..

    Biorę pod uwagę realia, nie zaś przechwałki...

    > Tu chyba masz rację - te nakładki producenckie to jakieś
    > nieporozumienie, zwłaszcza że są narzucane klientowi.

    Można zrezygnować z kupna całego telefonu... ;)

    > Ale zdaje się nie tylko przeciwko nim, każdy agresor musiał
    > mieć na uwadze to że podbój krajow na wschodzie Europy nie
    > przyjdzie mu łatwo i przyjemnie.

    Podbito nie tylko Polskę...

    > Czasy braterstwa Słowian to okres znacznie wcześniejszy nie
    > tylko ten o którym piszesz ale dużo wcześniejszy, wcześniejszy
    > nawet niż ten kiedy to państwowość europejska w ogóle zaczęła
    > nabierać kształtów.

    Wiesz coś na temat przodków Rurykowiczów żyjących nad Wisłą czy nad Łabą? ;)
    (nad Łabą też żyli Słowianie)

    > W swoim czasie też myślałem o zarzuceniu kotwicy gdzieś w Grecji.

    Nie myślę -- nawet na życie w Białymstoku raczej ;) brak mi ,,środków''...

    > Za drogo, stanowczo za drogo jak za kawałek plastiku.

    Zarówno RN9P jak i Poco F3 mają ponoć metalowe ramki.
    Gdzie tedy ów plas_tik?...

    -=-

    Na razie cieszy mnie RN9P, ale gdybym chciał teraz coś qpić,
    zapewne bym celował w Poco F3. W październiku i listopadzie
    ubr. (gdy kupowałem RN9P) smartfonowy świat wyglądał zupełnie
    inaczej...

    --