eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle... › Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
    Date: Sun, 18 Apr 2021 03:48:40 +0200

    "trybun" s58q5c$1hlp$...@g...aioe.org

    > No właśnie, jak można na jej podstawie wywalać ekstra kasę na telefon.

    Ludzie qpują, bo wierzą, że GPS jest rzeczywistością... ;)

    > Myślę że to wszystko pic na wodę - upadnie taki z GG najnowszej generacji w sposób
    destruktywny to i pęknie a z kolei inny zwykły
    > będzie cały i po kilku upadkach. Generalnie to zalety GG należy rozpatrywać nie pod
    kątem wytrzymałości na upadki a rysowania
    > ekranu.

    Pułkownikowo ;) GG nie jest odporne na zarysowania piaskiem...
    Majorowo ;) nasze życie polega (opiera się?) nie na pewnościach,
    ale na prawodpodobieństwach...

    > No to Poco wykładasz ekstra kasę na coś co Ci tak właściwie niepotrzebne?

    Pisałeś o swoich potrzebach, nie o moich.

    > Realia są takie że jak Ci zacznie brakować RAMu to i tak już będziesz się rozglądał
    za nowocześniejszym modelem telefonu.

    Pod koniec swego żywota mój Asus miał cztery wady:
    - zepsuł się
    - miał uszkodzony włącznik
    (w RN9P rzadko uruchamiam włącznik)
    - miał za mało RAMek
    (RN9P ma ze 3 razy więcej)
    - miał za mało ,,dysku''
    (RN9P ma niby 4 razy więcej, ale nakładka swoje zabrała)
    - miał porysowany ekran
    (RN9P ma GG5 i folię; Asus miał GG4 i nie miał folii)

    > To nie jest wyjście..

    Można produkować swoje...

    > Mimo woli Polaków ten Kraj chyba jest skazany na podległość, mamy jakiś glupkowaty
    zwyczaj chwytania się za portki najgorszych
    > mętów i tworzenia z nimi tzw sojuszy, a tym czasem marzenia o wolnej i suwerennej
    Polsce pozostają tylko marzeniami.

    Obłudny naród nie stwarza silnego państwa...

    > W Grecji wcale nie jest drożej,

    Drożej niż gdzie?

    > no, przynajmniej nie było drożej w swoim czasie .

    > Wszędzie poza tą ramką, ekranem i paroma mniejszymi miejscami. Gdyby mieli zrobić
    telefon np z aluminium to za drogo by ich to
    > kosztowało względem plastiku.

    Może z magnezu, lub stopów magnezowych?... Jest jeszcze tytan...
    Aluminium tak sobie nadaje się na obudowy -- raczej duraluminium...

    > A jak dla mnie to doszedłem do etapu zaawansowania telefonicznego że wybrałbym coś
    niewielkiego, najlepiej z ekranem 5" w miarę
    > wydajna baterią i diodą powiadomień. No i proporcje ekranu to krótki i szeroki a
    nie jak to obecnie stanowi moda - długi i wąski.

    Mnie proporcje ekranu tak sobie interesują; ekran raczej musi
    być duży (RN9P na pewno nie jest dla mnie za duży) bo słabo widzę.
    Bateria?... Podzespoły są coraz cieńsze (mam na myśli litografię)
    więc i coraz mniej energożerne, ale IPSy swoje żrą... RN9P w bardzo
    jasny dzień tak sobie jest przydatny -- raczej trzeba wówczas szukać
    cienia... 1300 nitów to bardzo dobry pomysł, choć oczywiście nie
    ma tak jasnego ekranu, którego nie pokona Słoneczko...

    Za jakiś czas amoledy będą cienkie i składane jak kartonowe mapy...

    --