eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle... › Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
    Date: Thu, 22 Apr 2021 10:08:16 +0200

    > "trybun" s58q5c$1hlp$...@g...aioe.org

    > Ludzie qpują, bo wierzą, że GPS jest rzeczywistością... ;)

    I tak jest urabiany klient, że niby drożej to musi być lepiej i przez to
    ów klient ma odczucie że jest kimś wyjątkowym. Prosty przykład iPhone i
    jego fani.

    > Pułkownikowo ;) GG nie jest odporne na zarysowania piaskiem...
    > Majorowo ;) nasze życie polega (opiera się?) nie na pewnościach,
    > ale na prawodpodobieństwach...

    Jak to?, przecie GG to hartowane szkło, a więc przede wszystkim
    odporność na zarysowania.

    > Pisałeś o swoich potrzebach, nie o moich.

    No to napisz o swoich, z motywacjami.

    > Pod koniec swego żywota mój Asus miał cztery wady:
    > - zepsuł się
    > - miał uszkodzony włącznik
    >  (w RN9P rzadko uruchamiam włącznik)
    > - miał za mało RAMek
    >  (RN9P ma ze 3 razy więcej)
    > - miał za mało ,,dysku''
    >  (RN9P ma niby 4 razy więcej, ale nakładka swoje zabrała)
    > - miał porysowany ekran
    >  (RN9P ma GG5 i folię; Asus miał GG4 i nie miał folii)

    To że kiedyś pamięci ROM brakowało to normalka, bo co znaczy 4, 8 czy
    16GB pamięci w telefonie i gdy jeszcze nieraz system zajmował jej
    polowe.. Dzisiaj nikt już nie skąpi tak tej pamięci, ale to nie znaczy
    że w telefonie jest senes jej zwiększanie do granic absurdu. 32/64GB to
    wystarczająca ilość dla zdecydowanej większości użytkowników.

    A jakieś uwagi co do różnic w wersji 4 a 5GG?

    > Można produkować swoje...

    > Obłudny naród nie stwarza silnego państwa...

    Naród jak naród, ale ci tzw przywódcy to jakoś tak dziwnie zawsze są z
    innej bajki. W założeniu maja reprezentować niby wole i interesy owego
    narodu, jednak robią dokładnie odwrotnie, całe ich moce przerobowe
    ukierunkowane na gnębienie tego narodu.

    > Może z magnezu, lub stopów magnezowych?... Jest jeszcze tytan...
    > Aluminium tak sobie nadaje się na obudowy -- raczej duraluminium...

    Jest jeszcze złoto i świecące kamyki. Jednak przelicznik jest prosty -
    najzwyklejsze aluminium to i tak towar droższy niż plastik.

    > Mnie proporcje ekranu tak sobie interesują; ekran raczej musi
    > być duży (RN9P na pewno nie jest dla mnie za duży) bo słabo widzę.
    > Bateria?... Podzespoły są coraz cieńsze (mam na myśli litografię)
    > więc i coraz mniej energożerne, ale IPSy swoje żrą... RN9P w bardzo
    > jasny dzień tak sobie jest przydatny -- raczej trzeba wówczas szukać
    > cienia... 1300 nitów to bardzo dobry pomysł, choć oczywiście nie
    > ma tak jasnego ekranu, którego nie pokona Słoneczko...
    >

    > Za jakiś czas amoledy będą cienkie i składane jak kartonowe mapy...

    Używam Opery i na takim ekranie (wąski a długi) ta przeglądarka obcina
    mi jakąś 1/3 ekranu, Chrome zresztą tak samo. To jest zwyczajnie chore
    że wszyscy producenci z uporem maniaka oferują takie i tylko takie ekrany.

    Moja Moto pod względem czytelności w słońcu przebija wszystko co do tej
    pory miałem, a nie ma sAmoledu. Choć jak sobie przypomnę to na
    Alcatelowi słońce też nie przeszkadzało..