    From: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SE XPERIA ARC S - kilka pyta
    Date: Mon, 16 Aug 2021 09:35:04 +0200

    W dniu 15.08.2021 o 16:13, Arek pisze:
    > Pierwsze zderzenie z takim modelem.
    >
    > Aparat po włączeniu informuje, że brak karty SD. Mnie nie
    > przeszkadza ale jemu chyba tak, bo nie chce zdjęć robić (wiem
    > gdzie przycisk spustu plus włączony dotyk). Czy zdjęcia zapisywał
    > tylko na karcie czy może też w pamięci wewnętrznej?
    > Jeżeli może, gdzie to zmienić? Pamięć wewnętrzna dostępna >100MB.
    > To samo dot. Galerii, też tylko na SD?

    Dane użytkownika (poza danymi aplikacji) są w tej serii smartfonów (to
    Xperia 2011 z tego co pamiętam) przechowywane na karcie pamięci, bo ma
    to tylko 512 MB pamięci wbudowanej (RAM-u też chyba tyle), więc ledwo
    jej starcza na aplikacje. Więc bez karty pamięci nie zadziała cokolwiek,
    co zechce skorzystać z pamięci na "zwykłe" pliki użytkownika, np. nie
    będzie gdzie zapisać zdjęcia zrobionego aplikacją aparatu, jak
    wspomniałeś. A przynajmniej miałem tak w Xperii Ray z tej samej serii.

    W dniu 15.08.2021 o 16:13, Arek pisze:

    > Po podaniu magicznego kodu, w menu serwisowym mżna sprawdzić,
    > czy licznik zmian simlocka się nie wyzerował i można go zdjąć.
    > [x] Network 5 ma oznaczać, że można. Nie znalazłem jak sprawdzić
    > czy ma w ogóle simlocka. Można to sprawdzić bez wkładania
    > karty innego operatora (chwilowo nikt w okolicy nie ma)?
    >
    > Arek

    *#*#SERVICE#*#* (*#*#7378423#*#*) - w ukrytym pod tym kodem menu
    serwisowym w Xperiach od Sony i Sony Ericssona widziałem w menu opcję
    simlock, ale nie pamiętam, co konkretnie zawierała i co się da z niej
    wyczytać, bo w tej chwili w swojej Xperii nie mam fabrycznego
    oprogramowania, więc ów kod mi nie działa.

    Ale ogólnie na dzisiejsze czasy Xperia Arc ma słaby procesor (1x 1,2 GHz
    z tego co pamiętam) i mało RAM-u (512 MB), więc poza ewentualnie
    aparatem lepszym od feature phone'ów i prostymi aplikacjami, np.
    klientem e-mail, niezbyt się nadaje do użytku. Na przeglądarkę też jest
    za słaba.