    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SE XPERIA ARC S - kilka pytań
    Date: Sun, 15 Aug 2021 17:44:37 +0200

    W dniu 15.08.2021 o 16:13, Arek pisze:
    > Pierwsze zderzenie z takim modelem.
    >
    > Aparat po włączeniu informuje, że brak karty SD. Mnie nie
    > przeszkadza ale jemu chyba tak, bo nie chce zdjęć robić (wiem
    > gdzie przycisk spustu plus włączony dotyk). Czy zdjęcia zapisywał
    > tylko na karcie czy może też w pamięci wewnętrznej?
    > Jeżeli może, gdzie to zmienić? Pamięć wewnętrzna dostępna >100MB.
    > To samo dot. Galerii, też tylko na SD?

    ten telefon sensownie przestał działać pokolenie temu. jego dogorywanie
    przedłużano w następujący sposób. na karcie sd, wydzielano 2 partycje.
    jedna była widziana jako karta sd, druga jako wewnętrzna pamięć (nie
    pamiętam jakiego typu). dzięki temu smartfon lepiej sobie radził.... ale
    to było wieki temu.
    Być może opisany wyżej numer ktoś zrobił, a brak odpowiednio
    skonfigurowanej karty sd daje taki a nie inny komunikat.
    O ile nie jesteś kustoszem w muzeum techniki, upuść ten telefon parę
    razy na chodnik i zapomnij o nim. nie trać życia na wskrzeszanie
    historii. na serio.

    ToMasz