  • Data: 2022-07-22 19:05:25
    Temat: Re: SIM do internetu
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.07.2022 o 14:50, 2late pisze:
    [...]
    > Zamowilem do siebie, a pani mi odpisala ze jeszcze dzis wysle.

    No Brawo Ty, dałeś się jednak namówić na samodzielne poklikanie bez
    wspomagania, co się kryje na następnej stronie :D

    Zostałeś bohaterem Internetów!

    > To ja
    > poprosilem, zeby jednak wyslala za ok. dwa tygodnie, jak stoi na ich
    > stronie www, bo jestem na wakacjach. Potwierdzila ze da sie zrobic.
    > Dzieki, mam nadzieje ze to wszystko jakos bedzie dzialac.

    SOA#1 znaczy Standardowa Odpowieć Admina :]

    #1 = mi działa :]

    Żonie, córze, psu (ma GPS własny) Na psa nie da się zamówić, bo nie ma
    PESELa, wziąłem na matkę :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>