  • 1. Data: 2022-07-19 16:03:15
    Temat: SIM do internetu
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Potrzebuje jakas tania karte sim, na karte tylko do internetu. Wlozyc do
    routera i byc pewnym ze nie zawiedzie. Max 2 Gb na miesiac danych.
    Gdzie i czego szukac.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 2. Data: 2022-07-19 16:26:57
    Temat: Re: SIM do internetu
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.07.2022 o 16:03, 2late pisze:
    > Potrzebuje jakas tania karte sim, na karte tylko do internetu. Wlozyc do
    > routera i byc pewnym ze nie zawiedzie. Max 2 Gb na miesiac danych.
    > Gdzie i czego szukac.

    Aero2
    5zł/mies/3Giga

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 3. Data: 2022-07-19 17:42:14
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 19/07/2022 03:26 pm, LordBluzg(R)?? wrote:

    > Aero2
    > 5zł/mies/3Giga

    Sorry. Chyba nie wiem jak to dziala. W padne do Polski za jakis tydzien i
    na ok. tydzien. I jedyne co znalazlem to strona ktora mowi cos o bezplatnym
    dostpie do intrenetu do tego z captcha i przerwami co 60 miniut. Czy ja zle
    szukam?
    Jest gdzies jakis opis procedury kupienia karty sim? Bo zeby kupic pakiet
    to trzeba miec jakis numer z karty sim. O ile w ogole mowimy o tym samym
    dostawcy internetu.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 4. Data: 2022-07-19 18:19:22
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.07.2022 o 17:42, 2late pisze:

> [...]
    > i na ok. tydzien. I jedyne co znalazlem to strona ktora mowi cos o
    > bezplatnym dostpie do intrenetu do tego z captcha i przerwami co 60

    No, ta opcja jest za darmo z captcha. Jedyna opłata to jednorazowa przy
    zakupie karty SIM.

    > Czy ja zle szukam?

    Zapewne. Opcja, którą podałem to opłata 5zł/3giga/mies bez captcha.

    > Jest gdzies jakis opis procedury kupienia karty sim? Bo zeby kupic
    > pakiet to trzeba miec jakis numer z karty sim. O ile w ogole mowimy o
    > tym samym dostawcy internetu.

    Oczywiście:

    https://aero2.pl/zamow-karte-sim-bdi/

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 5. Data: 2022-07-19 22:26:19
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > Potrzebuje jakas tania karte sim, na karte tylko do internetu. Wlozyc do
    > routera i byc pewnym ze nie zawiedzie. Max 2 Gb na miesiac danych.

    karta sim z numerem i "promocyjnym" internetem z allegro. raczej orange,
    okolice 50zł, za 100giga na 150dni. ale możesz poszukać w tej samej
    cenie mniej giga, ale więcej dni. w sensie za 50zł na rok. to i tak
    drożej niż Bluzg poleca, ale masz już dwie oferty

    ToMasz

  • 6. Data: 2022-07-19 23:41:59
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 19/07/2022 05:19 pm, LordBluzg(R)?? wrote:

    > No, ta opcja jest za darmo z captcha. Jedyna opłata to jednorazowa przy
    > zakupie karty SIM.

    > Zapewne. Opcja, którą podałem to opłata 5zł/3giga/mies bez captcha.

    I wyjade na rok albo dwa i nic nie bede musial przy tym majstrowac?
    Wystarczy zrobic jakies doladowanie konta przez internet raz w miesiacu?
    Mam zamiar podlaczyc do przez VPN i miec dostep zdalny do roznych smart
    opcji, zarowki, rolety, itp... I nie mam zamiaru nikogo prosic zeby mi tam
    przychodzil jak sie rozlaczy.

    > Oczywiście:
    >
    > https://aero2.pl/zamow-karte-sim-bdi/

    No to widzialem ale zmylilo mnie cos darmowego w nazwie. Do tego jakies dwa
    tygodnie oczekiwania i nie wiadomo jakie dane trzeba im podac bo na
    poczatek 'tylko' email.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 7. Data: 2022-07-19 23:59:12
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 19/07/2022 09:26 pm, ToMasz wrote:

> [...]
    > mniej giga, ale więcej dni. w sensie za 50zł na rok. to i tak drożej niż

    Dzieki.
    Jest w czym wybierac.
    Zastanawiam sie jak to dziala ze nie widze tego u operatorow a jest na allegro.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 8. Data: 2022-07-20 00:10:36
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.07.2022 o 23:41, 2late pisze:

    > I wyjade na rok albo dwa i nic nie bede musial przy tym majstrowac?

    No, ja tak mam. Płacę za 5 miesięcy od razu ale mozna wziąć subskrypcję
    i wtedy leci samo.

    > Wystarczy zrobic jakies doladowanie konta przez internet raz w miesiacu?

    Też, j/w.

    > Mam zamiar podlaczyc do przez VPN i miec dostep zdalny do roznych smart
    > opcji, zarowki, rolety, itp... I nie mam  zamiaru nikogo prosic zeby mi
    > tam przychodzil jak sie rozlaczy.

    No tak mam na działce, nawet wystarcza na podgląd z kamer.

    > No to widzialem ale zmylilo mnie cos darmowego w nazwie. Do tego jakies
    > dwa tygodnie oczekiwania i nie wiadomo jakie dane trzeba im podac bo na
    > poczatek 'tylko' email.

    Wiadomo, musisz doklikać ale już od początku zauwazyłem, że wolisz
    czekać ileś godzin na odpowiedź a ja muszę znaleźć czas, żeby to
    napisać, zamiast samemu poklikac w kilka sekund.

    W sumie znana sprawa. Gość chce rybę a na wędkę pluje :]

    Ryby ostatnio drogie :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 9. Data: 2022-07-20 00:26:10
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W dniu 2022-07-19 o 23:59, 2late pisze:

    > Dzieki.
    > Jest w czym wybierac.
    > Zastanawiam sie jak to dziala ze nie widze tego u operatorow a jest na
    > allegro.
    >
    > Pozdrawiam

    Cholera wie, jak oni to robią.
    Można też tak. Kupujesz kartę jakiejś sieci i przenosisz ją do Orange.
    Chyba się nic nie zmieniło i z automatu dostajesz rok ważności konta i
    2GB na rok. W taryfie Orange Free doładowujesz za 50 dostajesz 25 GB.
    Normalnie te GB są ważne 3 msc, ale w przypadku przeniesienia łączą się
    z ważnością tych 2 - na rok. O ile nic się nie zmieniło, ale w tamtym
    roku tak jeszcze było. No i te 50 zł zostaje na karcie. Skoro karta
    będzie używana, to odpadają opłaty za brak aktywności. Po roku już jest
    trudniej.
    Dawno temu tak używałem internetu, a te 5 dych to sprzedawałem na
    allegro jako przelewy sms odzyskując 70-80% kasy. Teraz też można,
    dłuższa zabawa, ale do 90% wraca. Wtedy koszt na rok to ~5 zł plus starter.
    Teraz widzę, że Orange ma jakąś promocję 300 gb na rok, za 5pln na msc.

  • 10. Data: 2022-07-20 07:55:28
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 19/07/2022 11:10 pm, LordBluzg(R)?? wrote:

> [...]
    > samemu poklikac w kilka sekund.
    >
    > W sumie znana sprawa. Gość chce rybę a na wędkę pluje :]

    Dzieki.
    Szukalem, chcialem sie tylko upewnic. I wlasnie potwierdziles powyzej ze
    sie da, znaczy cos podobnego chce osiagnac. A nie ma to jak prawdziwe
    doswiadczenie a nie sucha instrukcja z netu.
    To na prawde idzie 2 tygodnie? Bo w takim razie moze bym ten wniosek
    on-line zlozyl teraz, tylko ze na dobra sprawe to nie wiem dokladnie kiedy
    ja sie w naszym slonecznym kraju pojawie, a nie chcialbym minac sie z kurierem.

    https://badzi0r.wordpress.com/