  • Data: 2009-03-13 19:21:49
    Temat: Re: SIMPLUS też ma 29gr do wszystkich!
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:o65lr4dcpgvi350ie7brk0i3u540cb5noc@4ax.com...

    > To że minuta droższa do play to ok bo to wina play, ja to rozumiem

    Cytat z dyskusji na Telepolis :

    " Niewiele osób wie czemu UKE zgodziło się na wyższą stawkę zakończania
    połączeń w sieci Play w rozliczeniach międzyoperatorskich. Z racji tego, że
    Play będąc młodą siecią początkowo będzie miał mało klientów, a to powoduje
    więcej połączeń poza sieć z Play niż jest to u trójcy, a mniej
    przychodzących. Gdyby Play miał identyczne stawki co trójca musiałby im
    dopłacać więcej bo w rozliczeniach pomiędzy operatorami wychodziłby na
    minus. A przecież chodzi o wprowadzenie na rynek nowego konkurenta, a nie
    krowy, którą trójca będzie doić. Trójca niestety wprowadza wyższe stawki by
    dyskryminować nowego konkurenta choć dobrze na nim zarabia. To wina Plusa,
    Orange i Ery, że stosują taką praktykę, a nie Play. Pozatym chciałbym
    zauważyć, że stawki MTR spadły, a Plus i tak ceny do Play nie obniżył"

    Zgadzam się z piszącym te słowa w 100%

    tl