  • 11. Data: 2009-03-13 17:15:19
    Temat: Re: SIMPLUS też ma 29gr do wszystkich!
    Od: "milosh" <m...@x...pl>

    Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:8f4lr41d6jko9f3jmpdhqvpacap9d19ods@4ax.com...
> [...]
    22034&link=PLAY,si%C4%99,przeliczy%C5%82,-,TW%C3%93J
    ,PROFIL,w,Simplusie,ma,29,gr

    > Racja zapomniałem dopisać że do play jest 0,72gr/min a play to co nie
    > sieć komórkowa??

    reklamacje w sprawie zawyzonego MTR kierujcie do playa

  • 12. Data: 2009-03-13 17:19:45
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Fri, 13 Mar 2009 18:15:19 +0100, "milosh" <m...@x...pl> wrote:

    >Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    22034&link=PLAY,si%C4%99,przeliczy%C5%82,-,TW%C3%93J
    ,PROFIL,w,Simplusie,ma,29,gr

    >reklamacje w sprawie zawyzonego MTR kierujcie do playa

    To że minuta droższa do play to ok bo to wina play, ja to rozumiem ale
    dlaczego sim+ ma mówić że to do wszystkich sieci jak nie jest do
    wszystkich, to samo było z Heyah i jej równą taryfą. Ktoś się powinien
    tym zająć bo to jest wprowadzanie klienta w błąd.

  • 13. Data: 2009-03-13 17:44:04
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > wszystkich, to samo było z Heyah i jej równą taryfą. Ktoś się powinien
    > tym zająć bo to jest wprowadzanie klienta w błąd.

    Reklama nie może kłamać, a niestety w reklamach sieci komórkowych co i rusz
    pojawia się takie kłamstwo. Mam nadzieję że się w końcu doigrają kłamczuchy.

  • 14. Data: 2009-03-13 19:14:48
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "milosh" <m...@x...pl> napisał w wiadomości

    > jest to też równowartość 43200 minut i np 1.000.000 smsów miesiecznie do
    > jednego numeru w plusie.
    > punkt widzenia zalezy od punktu patrzenia, kazdy wybierze najlepsza oferte
    > dla siebie

    Ale nie jest DARMOWY? I tylko do jednego?

    tl

  • 15. Data: 2009-03-13 19:21:49
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > To że minuta droższa do play to ok bo to wina play, ja to rozumiem

    Cytat z dyskusji na Telepolis :

    " Niewiele osób wie czemu UKE zgodziło się na wyższą stawkę zakończania
    połączeń w sieci Play w rozliczeniach międzyoperatorskich. Z racji tego, że
    Play będąc młodą siecią początkowo będzie miał mało klientów, a to powoduje
    więcej połączeń poza sieć z Play niż jest to u trójcy, a mniej
    przychodzących. Gdyby Play miał identyczne stawki co trójca musiałby im
    dopłacać więcej bo w rozliczeniach pomiędzy operatorami wychodziłby na
    minus. A przecież chodzi o wprowadzenie na rynek nowego konkurenta, a nie
    krowy, którą trójca będzie doić. Trójca niestety wprowadza wyższe stawki by
    dyskryminować nowego konkurenta choć dobrze na nim zarabia. To wina Plusa,
    Orange i Ery, że stosują taką praktykę, a nie Play. Pozatym chciałbym
    zauważyć, że stawki MTR spadły, a Plus i tak ceny do Play nie obniżył"

    Zgadzam się z piszącym te słowa w 100%

    tl

  • 16. Data: 2009-03-13 23:23:25
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]

    Znaczy - ten jeden z pieciu za 5gr/minute?
    Czy jeszcze cos innego? I czy ma dzialac w tej nowej taryfie?

    TA

  • 17. Data: 2009-03-13 23:45:37
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    I jeszcze jedno:
    Czy konto (ogolne, nie pakiety) zostaje czy kasuje sie przy przejsciu na
    Twoj Profil?
    TA

  • 18. Data: 2009-03-14 09:11:53
    Od: W <a...@o...pl>

    milosh wystukał, co następuje:

    > http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=
    22034&link=PLAY,si%C
    > 4%99,przeliczy%C5%82,-,TW%C3%93J,PROFIL,w,Simplusie,
    ma,29,gr

    Kocham plusa, serio! Wreszcie wprowadzili prostą ofertę z super stawkami!

    --

    (hint: jakby ktoś nie zrozumiał, no to ten tego, to ironia jest...)

  • 19. Data: 2009-03-14 13:23:37
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <X...@l...at.home>,
    W <a...@o...pl> wrote:

    > milosh wystukał, co następuje:

    > Kocham plusa, serio! Wreszcie wprowadzili prostą ofertę z super stawkami!

    He, he.
    Zdaje sie, ze w GW czytalem artykul o tym, ze reklamodwcy placa po 10gr
    za takie posty.
    Tylko, ze powyzszy post jakis malo wiarygodny jest. Chyba nawet nie wart
    tych 10gr...

    TA

  • 20. Data: 2009-03-14 16:23:07
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "Shadow" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    T...@s...in.the.world napisał(a):
    [...]

    > w Tanio do wszystkich - 29gr, w Tanio do Plusa - 59gr

    Buehehehee...

    Simplus jak zwykle mnie nie zawiodl ;)

    pozdrawiam, wk