  • Data: 2021-04-30 16:48:30
    Temat: Re: SMART do analizy (wymienny dysk HDD)
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może spróbuj innej obudowy?
    Mam kilka obudów do 2.5'' i różnie się zachowują: jedne nie usypiają w ogóle, inne
    przestają kręcić talerzami ale elektronika
    gorąca, jeszcze inne usypiają elektronikę i są zimne.
    Zależy to od chipsetu Sata<->USB (na co masz wpływ kupując konkretny model obudowy) i
    od jego zaprogramowania (na co wpływu nie
    masz, poza metodą prób i błędów lub grup/for).
    I sprawdź w necie, czy w tym HDD Barracuda można coś przeprogramować (słynne było
    przeprogramowywanie WD-ków z serii Eco).

    -----