    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Tue, 16 Feb 2021 06:40:25 -0800 (PST)
    Subject: Re: SSD na SATA2
    From: Niktnaprawde Nobodyreally <n...@g...com>

    Zachowanie bardzo typowe dla starych komputerów tej firmy. Mam w firmie dwa (różne
    modele), które zachowują się w ten sposób, poza firmą widziałem z 6 następnych.
    Wszystkie z HDD. Nie udało się nam stwierdzić przyczyny. Wymiana zasilaczy nie
    pomaga, napięcia na kondensatorach płaskie. Oficjalny support techniczny Fujitsu
    twierdzi z przekonaniem. że pomaga aktualizacja BIOS. Osobiście uważam to za bzdurę.
    W wypadku naszych dwu komputerów BIOS-y są ostatnimi wersjami jakie wyszły na te
    modele. Ponieważ inne objawy nie pojawiają się, oba nasze komputery pełnią mało
    odpowiedzialne funkcję rzadko wyłączanych serwerów ;)