  • Data: 2020-07-26 10:00:29
    Temat: Re: SUV do miasta
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Potrzebuje kupić
    Nowe auto.
    Cena: 100+ netto
    Cztery osoby: ja 192 cm dwóch synów rośnie plus żona
    Rocznie ok 20 kkm
    Benzyna może automat
    kombi ewnentualnie hatchbag
    bagażnik na cztery walizki plus skrzynkę na jabłka (na buty po zawodach)

    Auto będzie jeździć po Krakowie codziennie
    plus na A4 cztery godziny w miesiącu
    plus nad morze/góry/pogrzeb/wesele kilka razy do roku
    plus ekstra wyjazdy do lasu które opisałem powyżek (ok 30 razy w roku).

    Na literkach się nie znam