  • Data: 2011-10-31 21:47:32
    Temat: Re: SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
    Od: ASG <adam775@_NOSPAM_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jak żyje takiego prostactwa nie widziałem ;| Jedno pyt! Padło a ci sie
    uwzięli na pisownie BUAHAHAHA nosz aż na swoich forach dl śl pokaże to jak
    pomagają sobie w PL kolesie - jebią sie jak psy bo ktoś nie używał
    interpunkcji a zadał pyt ! I go zatłukli motykami z miejsca - Wojtusiowi
    jakiemuś tam radze chłopie zostan przy rowerze hehehehe PROSTE PYTANIE
    PADŁO - co może być przyczyną że motor sie dławi - a ci mi pierdolą o
    ortografii pisowni interpunkcji ?!?!?!? JESZCZE RAZ PYTAM ???????? : CZY
    JA TRAFIŁEM NA FORUM PROFESORA MIODKA CZY NA ŚCIGACZ.PL
    ?????????????ZASTANÓWCIE SIE DO QRWY NĘDZY NIM COŚ NAPISZECIE KOLEJNEGO
    !!!!!!!!!!!!!JA SIE NIE ODEZWAŁEM Z PYT : CHŁOPAKI CZY TEŻ SZANOWNE FORUM
    - PODPOWIEDZCIE MI CZY JA SIE FORMALNIE DOBRZE WYRAŻAM Z ZAPYTANIEM
    ODNOŚNIE MOJEGO MOTORU NA FORUM MOTOCYKLOWYM - CZY JA DOBRZE NAPISAŁEM
    STYLISTYCZNIE ETC ! ! ! CO ZA IDIOCI SIE WYPOWIADAJĄ ? SILNIK
    CHYBA NI EWIELE MA WSPÓLNEGO Z WYPOWIEDZIĄ ALA POLONISTYKA CZY STYLISTYKA
    CZY OSTATECZNIE INTERPUNKCJA ! ! ! ! ? ? ? MOŻE SIĘ MYLĘ ALE SIE WQRWIŁEM
    BO CZEGOŚ TAKIEGO JESZCZE NIE SPOTKAŁEM NA ŻADNYM FORUM - BY ZADAJĄC
    PROSTE PYTANIE O SILNIK DOSTAĆ KILKANAŚCIE POSTÓW ODNOŚNIE STYLISTYKI
    WYPOWIEDZI I JEJ NIESTETY MYLNEJ INTERPRETACJI ZE KOGOŚ CHCIAŁEM URAZIĆ !
    ! !PO PROSTU RZUCIŁEM PYTANIEM! PROSIŁEM O POMOC A DOSTAŁEM : OWSZEM POMOC
    ALE NIE W TEMACIE MECHANIKI A POLONISTYKI - RESZCIE DEBILNYCH ODP D Z I Ę
    K U J Ę ! NIE INTERESUJĄ MNIE ONE
    !