  • 1. Data: 2011-10-31 18:11:22
    Temat: SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
    Od: ASG <adam775@_NOSPAM_op.pl>

    Witam
    Mam dziwny problem ! Z silnikiem w DR 750 - zmieniałem sprzęgło - wszystko
    sie udało - wymieniłem przewody paliwowe - dokręciłem prowadnicę łańcucha
    wałków równoważących , bo rozkręciłem silnik z drugiej str za sprawą że
    myślałem że jest jak w WSK pchacz sprzegła na drugą str silnika od str
    dźwigni i nawet dobrze że tak sie stało bo odkryłem własnie to dziwactwo
    po poprzednim mechaniku ze prowadnica jest odkręcona i łańcuch dość luźny
    tych wałków równoważących - to już poprawiłem - nowe uszczelki - nowe
    sprzęgło wszystko poskręcane I WIELKA DUUUPA ! ! ! Odpaliłem moto i silnik
    chodzi na jałowym super elegancko - wobec tego co było kiedyś to niebo a
    ziemia - czyli super CICHUTKO ! ! ! wyregulowałem zawory na 0,1 mm wg
    książki czyli od 0,05 do 0,15 dałem, i jak teraz jade to efekt jest taki
    że motor ślicznie chodzi na biegu jałowym - cichutko równiutko niemal chce
    sie go słuchać - ruszam spod świateł a motor jak by dostawał głupawy albo
    za mało paliwa - zaznaczam że :
    - filtr paliwa OK
    - przewody paliwowe OK
    - gaźników nie ruszałem przy całej operacji
    - filtr powietrza OK

    JEDYNE co zrobiłem to (wiem ktoś powie debil z niego) ale po imprezie
    mocno zakrapianej alko - kiedy nie było już paliwa w baku nalałem NITRO
    METAN - pochodził motor trochę i było ok - wiadomo był ciepły więc z
    spalaniem paliwa na zasadzie stukowego spalania przy rozgrzanym cylindrze
    nie było problemu ! Na drugi dzien już ni eodpalał - WYLAŁEM PALIWO Z BAKU
    wyczyściłem wszystko co było możliwe - POZA GAŹNIKAMI - i jakoś jak w/w
    moto pali bez problemu - ale podczas jazdy zachowuje sie dziwnie czasem ma
    jak by dobry humor i jedzie z pełną moca - kolejne światła na ulicy -
    ruszam i jest ZONK - motor przy szybszym dodaniu gazu niemal zdycha - tak
    jak by ni edostawał paliwa -

    MOJE PYTANIE brzmi - czy to coś zostało w gaźnikach z tego NITRO i
    przytkały sie dysze - czy o co tu moze chodzić ? Podkreślam też że odpala
    bez fochów i chodzi jak kotek na jałowym obecnie - ale w czasie jazdy jest
    takie dziwne jak by czkanie i zadyszka - a czasem sie to odblokowuje i
    idzie jak burza ;( ?

    POMOCY BO NIE MAM POJĘCIA GDZIE TO UGRYŹĆ BY NAPRAWIĆ ?!?!?!?

  • 2. Data: 2011-10-31 18:20:48
    Temat: Re: SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    ASG pisze:
> [...]
    > poprawiłem - nowe uszczelki - nowe sprzęgło wszystko poskręcane I WIELKA
    > DUUUPA ! ! ! Odpaliłem moto i silnik chodzi na jałowym super elegancko -

    kurwa, tego sie czytac nie da!!! w jakiej - szkole uczą - takiej
    posranej składni zdań????? Nie ma kiedy oddechu złapac.

    Juz nie napisze ze dopisek na samym dole w zasadzie tłumaczy wszystko

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2011-10-31 19:03:02
    Od: ASG <adam775@_NOSPAM_op.pl>

    Arni napisal

    > kurwa, tego sie czytac nie da!!! w jakiej - szkole uczą - takiej
    > posranej składni zdań????? Nie ma kiedy oddechu złapac.

    > Juz nie napisze ze dopisek na samym dole w zasadzie tłumaczy wszystko

    Myślałem ze to forum dla motocyklistów a nie polonistów ale widzę że sie
    pomyliłem BUAHAHAHA - jak jeszcze sie ktoś chce wypowiadać co do składni
    to jest taki prog prowadzi go prof Miodek i tam takie zażalenia prosze
    kierować a nie tu - Prosiłem o pomoc w zakresie mechaniki a nie poradę
    polonistyczną QRWA!!!!

  • 4. Data: 2011-10-31 19:22:52
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    ASG pisze:

    > Myślałem ze to forum dla motocyklistów a nie polonistów ale widzę że sie pomyliłem
    BUAHAHAHA

    no, od razu na wejsciu - to nie jest forum.

> [...]
    > to jest taki prog prowadzi go prof Miodek i tam takie zażalenia prosze
    > kierować a nie tu - Prosiłem o pomoc w zakresie mechaniki a nie poradę

    wygadany jestes a ja myslalem ze potrzebujesz porady. A Ty sie chciałes
    tylko wyzalić.
    Jak sie chce pomocy to trzeba odrobiny szacunku, jakos zachecic do
    przeczytania. Mi sie nie chce, pa.

  • 5. Data: 2011-10-31 19:40:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On Oct 31, 8:03 pm, ASG <adam775@_NOSPAM_op.pl>
    > kierowa a nie tu - Prosi em o pomoc w zakresie mechaniki a nie porad
    > polonistyczn QRWA!!!!

    To daj sobie pomoc. Kurwa.

    Nikt nie bedzie sie przypierdalal o jakis ortograf ale jakies minimum
    jest wymagane, dla dobra czytajacych.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-10-31 19:46:53
    Od: Wojtek <s...@v...pl>

    ASG wrote:

    > Arni napisal

    > Myślałem ze to forum dla motocyklistów a nie polonistów ale widzę że sie
    > pomyliłem BUAHAHAHA

    Napisz tak, żeby dało się zrozumieć o co chodzi - bo faktycznie się nie
    da...

    > jak jeszcze sie ktoś chce wypowiadać co do składni
    > to jest taki prog prowadzi go prof Miodek i tam takie zażalenia prosze
    > kierować a nie tu

    Jak będziesz się tak odgryzał to zostaniesz olany.

    --
    Wojtek Sobociński
    Raz na rowerze, raz na motorze :D

  • 7. Data: 2011-10-31 20:09:43
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 2011-10-31 20:40, AZ pisze:
> [...]
    >>
    > To daj sobie pomoc. Kurwa.
    >
    > Nikt nie bedzie sie przypierdalal o jakis ortograf ale jakies minimum

    Jest jakiś konkurs na stetryczałego superprecla, a ja nic nie wiem?
    Delimiter sobie popraw, stróżu czystości formy.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 8. Data: 2011-10-31 20:37:43
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    zefir pisze:

    > Jest jakiś konkurs na stetryczałego superprecla, a ja nic nie wiem?
    > Delimiter sobie popraw, stróżu czystości formy.

    czemu stertyczałego?
    fakt, wyrosłem juz z rzucania sie na kazdy temat ale niezaleznie od
    wieku i doswiadczenia po prostu nie lubie jak ktos wpada z przekazem:
    mam was w dupie ale pomózcie. Nie chodzi zeby ktos błagał o pomoc tylko
    wykazał odrobine starania, ze odpowiedz chce otrzymac. Jak mam mu pomóc
    kiedy nie daje rady preczytac o co mu chodzi? Jakby nie patrzył mamy pl.
    w nazwie wiec piszemy po polsku. Swoja droga to ja wspolczuje ofiarom
    giertychowej matury, czatów, forumów, fejsbuków i innych ogłupiajacych
    zjawisk. Bo oni nawet nie wiedzą, ze mozna komunikowac sie inaczej.
    Ubogośc słownictwa, formy, pojęć. Po prostu biedacy. ale myślą ze są cool.

  • 9. Data: 2011-10-31 21:02:39
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "ASG" <adam775@_NOSPAM_op.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > JEDYNE co zrobiłem to (wiem ktoś powie debil z niego) ale po imprezie
    > mocno zakrapianej alko - kiedy nie było już paliwa w baku nalałem NITRO
    > METAN - pochodził motor trochę i było ok - wiadomo był ciepły więc z

    normalnie, przyzwyczaił sie, teraz juz tylko tak musisz...

    b.
    biga miałem dawno temu :-)

  • 10. Data: 2011-10-31 21:02:53
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni <a...@n...spam.pl> wrote:

    >Jak sie chce pomocy to trzeba odrobiny szacunku, jakos zachecic do
    >przeczytania. Mi sie nie chce, pa.

    Szacunku też już nigdzie nie uczą. I w ogóle niczego, wiec się nie
    dziw. Ciesz się, że portwela nie kazał oddać. I komórki.
    Cytujac Marszałka: "Gówno w Polsce było i jest i ma ono niestety
    przewagę".

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10