  • Data: 2020-10-20 14:07:09
    Temat: Re: Samochód tak do 40?
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    -- Cyba piszesz o J - w K był 150KM 1.4 turbo. Bardzo fajnie jeździ,
    zwłaszcza, że K jest znacznie lżejsza od J. HB K jest całkiem zrywny -
    nawet w porównaniu do mojej gwiazdki :)

    tak to byla Astra J od Panka musialem ja wziac bo nie bylo nic innego w automacie

    --W sumie też jeździłem zastępczą J z gazem i owszem nie rakieta, ale
    cicho i tanio było :) - znacznie lepiej niż w chlejących tony oleju
    szmelcwagenach z tamtego okresu ;)

    nie bylo cicho, co pamietam ? buczy i nie jedzie :-) potem mialem jazdy probne
    sportsvanem i octavia wrazenie podobne jak benzynka to min 140 KM po czym wrocilem do
    B8 2.0 TDI :-)