  • 11. Data: 2024-04-19 21:46:26
    Temat: Re: Samochód w ogniu
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 19.04.2024 o 21:04, io pisze:

    > Andersen k...! :-)

    Ktoś musi fanboyom przypominać że elektryki jednak płoną.
    I to nie tylko od podpalenia.

    Bardzo jestem ciekawy ile płacił za AC i czy obejmuje
    spłonięcie?

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2024-04-21 17:34:58
    Od: K <...@w...pl>

    On 19/04/2024 19:17, LordBluzg(R)?? wrote:

    > Spłonął od jebnięcia w słupek :)

    Jest jakas teoria, ze mial przerobki elektryki/elektroniki robione
    (asymetryczne swiatla i takie tam) na miejscu w Polsce przez nie wiadomo
    kogo bo firma nie ma przedstawicielstwa w PL.

  • 13. Data: 2024-04-22 08:24:50
    Od: KrzysiekSX <k...@u...gdzies>

    W dniu 2024.04.19 o 14:35, Dąbrowski pisze:
    > https://www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/samochod
    -splonal-na-srodku-skrzyzowania-w-warszawie-mamy-wid
    eo/z69gh0m,79cfc278

    obok
    > przejeżdżają inne samochody, jednak kierowca żadnego z nich się nie zatrzymuje,
    > by sprawdzić, czy ktoś nie potrzebuje pomocy albo ugasić pożar, choć w każdym
    > aucie jest gaśnica. "

    to oczywiste Watsonie: jak by wyszli gasić, to by im wlepili mandat za postój
    bez bileciku (no chyba że przed gaszeniem znajdziesz parkomat itd.).
    pozdrawiam Krzysiek

  • 14. Data: 2024-04-22 13:08:55
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Apr 2024 08:24:50 +0200, KrzysiekSX napisał(a):

> [...]
    > bez bileciku (no chyba że przed gaszeniem znajdziesz parkomat itd.).

    Profilaktycznie w bagażniku można wozić swój parkometr drukujący swoje
    bilety :D

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 15. Data: 2024-04-23 08:00:49
    Od: KrzysiekSX <k...@u...gdzies>

    W dniu 2024.04.22 o 13:08, Adam pisze:

    -splonal-na-srodku-skrzyzowania-w-warszawie-mamy-wid
    eo/z69gh0m,79cfc278

    > Profilaktycznie w bagażniku można wozić swój parkometr drukujący swoje
    > bilety :D

    W sumie to sprytny dodatek do rozwijanego miejsca parkingowego (no taka mata z
    narysowanymi liniami plus znak pionowy)
    pozdrawiam Krzysiek