  • Data: 2022-11-23 02:40:52
    Temat: Re: Samochody elektryczne
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.11.2022 o 19:30, Shrek pisze:

    > Dobra. Liczymy. 10kWp daje niecałe 10MW rocznie. Powiedzmy że "jakieś"
    > słońce jest przez średnio 10 godzin dziennie 10MW/3650 = 2,7 kW w
    > "dzień" na godzinę. W 6 godzin masz średnio 16KWh. W lato będzi 30 w
    > zimę będzie 4. Pod warunkiem że poza samochodem nie masz innych ambicji
    > i nie potrzebujesz się grzać, myć i gotować.

    Noale ja tak policzyłem ale rozbiłem to w tłumaczeniu "dla debili".

    No, masz dodatkowo gaz (może być z butli) albo płacisz za prąd. PV jest
    dla lelektryka. Nie rozumiesz?

    Instalka wtedy spłaca się w 6 lat, bo albo liczysz kasiorę u Obajtka
    albo sam się doisz i cena paliwa Cię nie obchodzi :]

    Obajtek podnosi ceny tak jak energetyka. Ty, RAZ wydałeś na PV+stacja w
    garażu i masz w dupie podwyżki przez 20 lat :]

    Simply :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>