  • 1. Data: 2022-11-21 19:24:07
    Temat: Samochody elektryczne
    Od: robot <r...@o...pl>

    Ile procent samochodów na świecie to samochody elektryczne?
    Elektryczne, to znaczy bez silnika spalinowego (IC jak ktoś woli), tylko
    z elektrycznym.

  • 2. Data: 2022-11-21 19:29:30
    Temat: Re: Samochody elektryczne
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.11.2022 o 19:24, robot pisze:
    > Ile procent samochodów na świecie to samochody elektryczne?
    > Elektryczne, to znaczy bez silnika spalinowego (IC jak ktoś woli), tylko
    > z elektrycznym.

    Wliczając te z zabawkowego czy bez?

  • 3. Data: 2022-11-21 20:18:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Po co Ci ta wiedza? doktorat piszesz z ekofaszyzmu? ;-)

  • 4. Data: 2022-11-21 20:43:17
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 21.11.2022 o 19:29, ii pisze:

    > Wliczając te z zabawkowego czy bez?

    Bez.

  • 5. Data: 2022-11-21 20:46:32
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 21.11.2022 o 20:18, _Master_ pisze:
    > Po co Ci ta wiedza? doktorat piszesz z ekofaszyzmu? ;-)

    Z ciekawości.

  • 6. Data: 2022-11-21 22:08:10
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.11.2022 o 20:43, robot pisze:

    > Bez.

    :-)

    A to czemu?

  • 7. Data: 2022-11-21 22:09:42
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.11.2022 o 20:18, _Master_ pisze:
    > Po co Ci ta wiedza? doktorat piszesz z ekofaszyzmu? ;-)

    Procentów mu się zachciało.

  • 8. Data: 2022-11-21 22:19:40
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-11-21 o 20:46, robot pisze:

    > Z ciekawości.

    Postaw tezę, że to marginalny ułamek procenta i wtedy
    zleci sie masa (2-3) entuzjastów, którzy podadzą Ci ile to jest :-)

  • 9. Data: 2022-11-21 22:28:50
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.11.2022 o 19:24, robot pisze:
    > Ile procent samochodów na świecie to samochody elektryczne?
    > Elektryczne, to znaczy bez silnika spalinowego (IC jak ktoś woli), tylko
    > z elektrycznym.

    To ja zapytam inaczej.

    Ile na świecie jest samochodów do których paliwo może sobie wyprodukować
    każdy i osrać zmowy cenowe, wydobycie i inne kurestwa związane z
    dojeniem kieszeni?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2022-11-21 23:13:48
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Nov 2022 22:28:50 +0100, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

    > To ja zapytam inaczej.
    >
    > Ile na świecie jest samochodów do których paliwo może sobie wyprodukować
    > każdy i osrać zmowy cenowe, wydobycie i inne kurestwa związane z
    > dojeniem kieszeni?

    W czasie II Wojny Światowej to trochę aut i ciągników jeździło na holzgas.
    Silnik benzynowy nie potrzebował jakichś większych przeróbek. Tylko trzeba
    było się co jakiś czas zatrzymać, aby zebrać nieco gałęzi.

    Kilkanaście chyba lat temu widziałem gdzieś reklamę firmy sprzedającej
    agregat do robienia paliwa z rzepaku. Stary dizel z pompą rotacyjną albo
    jeszcze rzędową i można jeździć.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam